Gå til innhold

? Windows 8 er et godt produkt!

Anbefalte innlegg

Nå er pcen jeg bruker relativ ny så å skaffe seg en ny en nå er fullstendig uaktuelt .

jeg regner med at du har forståelse for det

Det var en eller annen feil med w7 installasjon DVD-en som gjorde at installasjons programmet krevde en driver som ikke eksisterte for å komme seg videre.

løsningen den gangen ble å laste ned w7 , bruke et program i Windows xp for overføre installasjonen til en minne pinne .

Den gamle pcen min bruket hele natta til det

Så når man har en fungerende windows så har man over hode ikke lyst til å risikere at så nye skværer seg fullstendig slik at man må bruke timer ( og kanskje dager for å få rette opp alt )

Det har jeg heller ikke tid til

Nå har dere , jeg tror også du var med på det, sagt at windows8 er temmelig lik windows7 når man lærer seg å bruke den.

Den enste forskjellen er startmenyen og flisene.

men til gjengjeld så er det også det man er optant av

For min del så bruker jeg startmenyen ganske mye , andre påstår at de ikke bruker startmenyen i det hele tatt

Her er jo "problemet" at påstanden at man ikke trenger å bruke startmenyen kommet fra dem som ikke bruker dem , og dermed ser ikke de store ulempene dette kan medføre

Jeg må ta begge sider for det dere sier om hvor bra /dårlig det fungerer i w8

Enkelte ganger føler jeg at den en siden overkjøre den andre.

Det er derfor jeg har tenkt på hvordan Microsoft kunne ha løst det slike at bagge siden ble fornøyd

ja , det er detaljer .

Detaljer som det ikke er sikkert at alle opplever engang

men likevel så virker det som noen synes at den nye iden til Microsoft er i veien fordi den blir for markant og dominerende når Metro "kobler " inn .

Da snakker jeg om startmenyen , flisene og hvor lite dynamisk systemet virker da

Hvis man har satt opp en liste over det man mener kunne ha vær endret , eller beholdt fra windows7 så lir det en del punkter

Når det gjelder rettskrivingen min så blir jeg nød til å stole på en ordliste .

Det er jo bare det at slike sjelden er perfekte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...