BirgerCaC Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Ja, men nå har jeg ikke vært i denne tråden på en måned Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 Ja, men nå har jeg ikke vært i denne tråden på en måned Du var jo her i går da, eller var det den andre tråden hvor du skrev endelig er du på listen over kanaler? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. november 2013 Del Skrevet 17. november 2013 (endret) Joa, jeg var jo her i går, men det var bare en kjapp tur innom. Tilbake til topic nå nå Endret 17. november 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Rabbern Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Min youtube: Oarix X http://www.youtube.com/watch?v=J1r-R0_Lxw8 Det eneste klippet som ligger der i dag er en test av OBS project sitt recording program, som i grunn funket fint. Men jeg kunne tenke meg forslag som gir meg enda bedre kvalitet enn det der. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Ser ikke ut som youtube vil endre tilbake kommentar systemet, vell var hyggelig så lenge jeg kjente youtube rip. Nå er jeg jo mye her så jeg har på en måte erstattet youtube med diskusjon.no:) Lenke til kommentar
IHS Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 (endret) Denne er genial, Maximus Decimus Meridius ......... trenger 10 timer for å uttale navnet sitt. Reaksjonen når han er ferdig, er også bra Endret 11. januar 2014 av IHS Lenke til kommentar
KleinStein Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Lørdagskveld. Med noe god jazztobakk i sfæren med noen underlige toner i bakgrunnen.http://www.youtube.com/watch?v=b6vSf0cA9qY Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Er det noen her som vet om jeg har lov til å legge ut filmer fra nrk på you tube uten at jeg bryter opphavsretten. Og hvis jeg legger ut filmer fra de. Bryr de seg i det hele tatt? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Er det noen her som vet om jeg har lov til å legge ut filmer fra nrk på you tube uten at jeg bryter opphavsretten. Og hvis jeg legger ut filmer fra de. Bryr de seg i det hele tatt? Ingenting er lov å laste opp på youtube men folk gjør det uansett og tar sjansen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Joda, er mye som er lov å laste opp på YouTube. Selv ting en ikke selv "eier" Mye regler og ting og tang, fair use osv osv. Du har ikke LOV å legge ut filmer du ikke selv eier, dvs filmer fra feks NRK. Du bryter opphavsretten, men er nok ingen som bryr seg med mindre du er en rimelig stor kanal som tjener penger på det du laster opp, og gjør du heller ikke det så tar du ingen store sjangser på å laste opp ting du ikke eiger. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Er ett lite klipp fra ikke gjør dette hjemme som jeg tenkte på. Ja, er vell ikke så farlig da regner jeg med. Jeg tjener ikke penger, er ikke en veldig stor kanal (64 subscribers) og ikke så ille mange som ser. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Joda, er mye som er lov å laste opp på YouTube. Selv ting en ikke selv "eier" Mye regler og ting og tang, fair use osv osv. Du har ikke LOV å legge ut filmer du ikke selv eier, dvs filmer fra feks NRK. Du bryter opphavsretten, men er nok ingen som bryr seg med mindre du er en rimelig stor kanal som tjener penger på det du laster opp, og gjør du heller ikke det så tar du ingen store sjangser på å laste opp ting du ikke eiger. Jeg har 700 klipp av en serie på youtube hvor eierene ikke har grepet inn en eneste gang så sjansen for å faktisk bli tatt er liten Endret 24. januar 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) Denne er genial, Maximus Decimus Meridius ......... trenger 10 timer for å uttale navnet sitt. Reaksjonen når han er ferdig, er også bra Minner meg litt om postene dine, samme om igjen og om igjen Endret 26. januar 2014 av Gjest Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Joda, er mye som er lov å laste opp på YouTube. Selv ting en ikke selv "eier" Mye regler og ting og tang, fair use osv osv. Du har ikke LOV å legge ut filmer du ikke selv eier, dvs filmer fra feks NRK. Du bryter opphavsretten, men er nok ingen som bryr seg med mindre du er en rimelig stor kanal som tjener penger på det du laster opp, og gjør du heller ikke det så tar du ingen store sjangser på å laste opp ting du ikke eiger. Jeg har 700 klipp av en serie på youtube hvor eierene ikke har grepet inn en eneste gang så sjansen for å faktisk bli tatt er liten Som eg sa, er du liten og ubetydelig i YT verdenen så er sjangsen liten for å bli tatt ja. Men skal ikke mer til enn at ÉN person rapporterer innholdet ditt så blir det fjernet, du får smekk på lanken (Strike) evt de bare stenger kanalen din om du har mange videoer du ikke er rettmessig eier av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå