Gå til innhold

Den store Youtube-tråden! Diskuter dine og andres videoer. *Oversikt over kanaler* (Les førstepost|Oppdatert 12.10.2013

KatrinaS

Anbefalte innlegg

Mighty car mods, singularity computers, The syndicate project osv osv os

Har en venn som er avhengig av å se på syndicate. Av den grad at alt han gjør, er riktig. Hvis jeg sier noe annet enn syndicate, blir jeg klassifisert som dum ifølge han. Typisk fanboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg driver en kanal med en del videoer allerede tror jeg har 20 subs det er ikke så veldig mye lager lets play series til minecraft skal snart også begynne med Cod videoer og Fifa Comps kanskje.

Har noen morsomme fails fra meg og da :p Her er kanalen min: http://www.youtube.com/user/MeZiire

Bare å Subscribe for mer videoer :)

Hei du. Takk for at du skrev kanalen opp her. Jeg legger den opp i førstepost med en gang jeg har tilgang til pc. Legg gjerne ved en trailer til kanalen også. En video du vil folk skal se :)
Lenke til kommentar

Hei du. Takk for at du skrev kanalen opp her. Jeg legger den opp i førstepost med en gang jeg har tilgang til pc. Legg gjerne ved en trailer til kanalen også. En video du vil folk skal se :)

Skjønte ikke helt hvordan man satt opp en trailer er veldig ny til forum :)
Lenke til kommentar

Skjønte ikke helt hvordan man satt opp en trailer er veldig ny til forum :)

Da misforsto du meg. Altså å legge inn en "trailer" til kanalen din. En video du har lagt ut som jeg skal henvise til på forumet, eller noe du lager selv. Så folk kan se på videoen uten å forlate forumet, om du skjønner :)
Lenke til kommentar

Video #1 representerer vel greit hva vi driver med :p

Skulle ha lagt ut noe akebrett etter bil vi drev med sist vinter også :p

Det er bare å legge ut videoene sine her, bare du ikke spammer forumet fullt med dem :) Det er halve poenget med denne tråden, så det er det bare å gjøre.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...