halloooooooooooooooooooo Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Viste ikke hvor jeg skulle sette denne men uansett Jeg vurderer å ta piercing i tunga i løpet av denne uken, er det noen som har det her? -var det vondt? Helt ærlig - hvordan er det dagene etterpå? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Kjøp deg en brus med isbiter på macdonalds, gå med isbiter på tunga frem til du skal pierce og ha isbit på tunga etter du er piercet er tipset jeg fikk en kompis Har nemlig vurdert det selv Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Piercing i tunga er minst vondt på kroppen. Har flere piercinger på forskjellige plasser og leppa var vondest. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Piercing i tunga er minst vondt på kroppen. Har flere piercinger på forskjellige plasser og leppa var vondest. Er det værre å bite seg i tunga med jekslene ? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Er det værre å bite seg i tunga med jekslene ? Ja. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Jamen da kan det ikke være så galt Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Det er ille nok det, men smerten er nok ikke noe du burde bry deg om. Ikke tenk på det, men bare gled deg over at du skal ta det, og kjøp deg noe digg etterpå. Nå må du også vite at jeg aldri har verken tatt, eller planlagt piercing, så jeg snakker ikke ut av erfaring Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 ikke så redd for smerten selv, mer sånn at jeg vet hva jeg kan forvente av smerte om det blir til at jeg tar en Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 ikke så redd for smerten selv, mer sånn at jeg vet hva jeg kan forvente av smerte om det blir til at jeg tar en Skjønner den. Skal muligens operere i tåa snart, så har samme følelse Lenke til kommentar
halloooooooooooooooooooo Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg har en veldig kort tunge da, den når liksom ikke så langt ute , så hvordan tar de piercing på den? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Lengden på tunga har ikke noe å si. Og de må jo gjennom den på en eller annen måte Edit: holdte på å sovne, beklager! Endret 16. mai 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Gjest heipådeeg Skrevet 25. mai 2013 Del Skrevet 25. mai 2013 Viste ikke hvor jeg skulle sette denne men uansett Jeg vurderer å ta piercing i tunga i løpet av denne uken, er det noen som har det her? -var det vondt? Helt ærlig - hvordan er det dagene etterpå? Hei. Jeg har selv piercing i tunga, og synes ikke det var spesielt vondt. Jeg fikk flytende bedøvelse som skulle gjøre smertene litt mindre, så det er jo også et alternativ å få hos studioet/piercingsalongen. Gled deg heller over resultatet, og prøv å utelukke smertene. Noen synes ikke det er vondt i det hele tatt, andre synes det. Kommer helt opp til hver enkelt De første 3-4 dagene etter jeg hadde tatt piercingen, hadde jeg intense smerter hele tiden. Men det er bare å suge på noen isbiter. Hjalp utrolig mye til meg, men du må være forberedt på å spise suppe, grøt, nudler osv. det første dagene til hevelsen og smertene har gitt seg litt. Men verdt det! helt klart. Lykke til! :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå