Zemeckis Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Hei Ser at denne Creative SB Audigy 2 ZS Platinium PRO kommer med en ekstern boks,kan jeg bruke denne til å koble til ps2 med høyttalere og det?Takk for god hjelp :wink: Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Ja du kan koble til alt du vil til den ekserne IO huben. Den inneholder alle inn-/utganger du kommer til å trenger. Jeg nevner MIDI inn/ut, spdif inn/ut + minijack spdif out, optisk inn/ut, 3stk line-inn(2 stk RCA inngang(L/R) og 2 stk jack innganger), headphone out. Dette burde vel holde for de fleste? I tillegg så har du 3 linjeutganger på lydkortet... Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 25. oktober 2003 Del Skrevet 25. oktober 2003 Hei Ser at denne Creative SB Audigy 2 ZS Platinium PRO kommer med en ekstern boks,kan jeg bruke denne til å koble til ps2 med høyttalere og det?Takk for god hjelp :wink: Littegranne OT, sorry, men kan man "oppgradere" til Platinum Pro om man har den vanlige utgaven av ZS? Selges boks utenom, og er dette eneste forskjellen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå