toddy21 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Hei jeg installerte Windows 7 på pc'en min, å etter det får jeg ikke Internett... Ikke med Internett ledning eller med trådløs... Men da jeg setter Windows 8 på så får jeg Internett... Noen som har et tips eller to? Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Høres ut som manglende drivere. Hvilket hovedkort har du? Gå til produsentens hjemmeside og last ned nødvendige drivere på en PC med internett, og bruk en minnepenn eller noe til å overføre til den andre PCen, installer driverne og se om det funker. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Installer nettverksdriver. Det samme opplevde jeg da jeg bygde PC, men internett virket da jeg installerte driveren. Noen ganger funker det uten driver, og noen ganger ikke. Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2013 Høres ut som manglende drivere. Hvilket hovedkort har du? Gå til produsentens hjemmeside og last ned nødvendige drivere på en PC med internett, og bruk en minnepenn eller noe til å overføre til den andre PCen, installer driverne og se om det funker. Jeg vet ikke hvilket hoved kort men jeg kjøpte pc'en på Lefdal for en stund siden å det er en pacard bell imedia i6643 å alt i den er originalt unntatt windowsen Men kunne du eventuelt sent link hvilke drivere jeg skal laste ned da? Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Om du går på packard bell sin nettside skal du kunne finneen driver pakke til den maskinen. Lenke til kommentar
toddy21 Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2013 Klarer du skaffe link? Når jeg ser på siden blir jeg forvirret ^^ Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Den sida var mildt sagt forvirrende, og det var ikke akkurat lett å finne frem. Gå inn her: http://www.packardbe...ontent/download , finn frem serienummeret på pcen (Det er et klistremerke på siden av pcen, serienummeret skal stå der.), og tast det inn der det står "Serial number / SNID" og trykk search, da skal pcen din dukke opp. Endret 13. mai 2013 av malmern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå