Anonym259235 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Har en kompis i USA som for kort tid siden sendte meg en eske med kule ting fra USA. Tenker å sende han en slik jeg også, men kunne trengt litt tips til ting å ta med. Ting som er typisk norske, eller kule ting for en fyr som er glad i Norge uten å ha vært her enda, ting som er ganske lett tilgjengelige samt lovlige å sende til USA uten problemer. Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Sjokolade og brunost. Matvarer er vel ikke lett å få gjennom tollen? Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Joda, har sendt 5 pakker til USA med både brunost og sjokolade, alt kom igjennom. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Ingen problemer å sende sjokolade og andre holdbare produkter til USA, men brunost tror ikke jeg vil holde seg så godt i posten. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2013 De to hadde jeg faktisk tenkt på, sjokolade må jeg få lagt med, men brunosten kan jo bli litt tricky? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 En pose tørrfisksnacks, vårt svar på beef jerky. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå