Liquefy Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Hei. Vurderer å trimme mopeden min, fordi jeg er jævlig lei av å ligg nede i 20km/t i noen bratte oppoverbakker.. Hvis jeg blir stoppet for trim er det 4200 i bot + prikker? Dessuten, hvordan kan politiet påvise trim når jeg har stoppet? Og for å spørre om emnetitelen; Hvis jeg blir stoppet og for bot for trimming, har jeg fortsatt "plettfri vandel"? Lenke til kommentar
Sindrehj Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Man hører ganske lett at en moped er trimmet... Og nei, du har ikke lengre plettfri vandel, men forelegget vil ikke komme med på en politiattest dersom du feks skal jobbe i barnehage/institusjon ol. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Haha begynte å lure på hva plettfri vandel hadde med trening å gjøre >,,> Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Håper du kjører forsiktig, kan være en lur ting å spørre forsikringsselskapet hva "regress" betyr. Lenke til kommentar
Liquefy Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2013 jeg tenkte på å bli med i forsvaret senere, og må da ha "plettfri vandel", og lurte da derfor på om hvis jeg da blir tatt med trim, at det setter en stopper for det, noe det ser ut til å gjøre Lenke til kommentar
RunRookieRun Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Trimming av med moped blir vel straffet med forenklet forelegg og ikke forelegg? Eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå