zoqiet Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Har planer om å starte å trene litt, er en stund siden sist jeg drev med klatring og ønsker å komme i form igjen. Kunne tenkt meg denne gangen å starte på et treningssenter, men har lite erfaring med tanke på å trene med vekter/apparater. Hvor ville det vært å anbefale å trene. Noen som har et treningssenter å anbefale i asker / sandvika området? Med tanke på hjelp fra ansatte, pris og godt utvalg av treningsapparater. Hadde det kanskje vært smart å ta en time eller to med en personlig trener? Slik at jeg lærer å trene riktig. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Actic i sandvika er helt grei! hyggelige mennesker der som altid viser deg hvis du spør om veiledning. Ellers har du også et par elexiaer, de er dog ikke så sentrale som Actic Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Hadde det kanskje vært smart å ta en time eller to med en personlig trener? Slik at jeg lærer å trene riktig. Enkelte treningssenter har et tilbud om gjennomgang av bruken av samtlige treningsapparater din første time, virkelig anbefalt å ta nytte av den. Om du derimot mener en betalt PT, så er det definitivt verdt det om du har pengene til det. Å vite hvordan man skal løfte er det aller viktigste i trening. Om du løfter feil, ender du opp med skader og du vil sannsynligvis ikke trene riktig muskel (evt. trene muskelen på riktig måte), som ender opp i dårlig/ingen progresjon uansett. Utover det vil jeg anbefale deg å se på noen videoer og finne frem et nybegynnerprogram (plenty av dem på nettet, gratis!). Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 Takk for tilbakemeldinger. Actic i Sandvika så fristende ut. Tror jeg skal prøve meg på en gratis prøvetime med instruktør 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå