tomacro Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Hei. Jeg har hørt mye bra om ## link fjernet av ilpostino ## Har noen noe formening om dette? Hørt at dette er den billigste sidne å bestille pakkereiser med, altså fly + hotell Hva er deres erfaring og hva mener dere er billigst/best ? Endret 14. mai 2013 av ilpostino Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Restplasser på finn.no er nok et godt alternativ. Om du mot all formodning ønsker en ferie hvor du ikke er oppslukt i tørstige skandinavere anbefaler jeg billige billetter fra Air Baltic eller det russiske flyselskapet jeg ikke husker navnet på akkurat nå til Tbilisi i Georgia. Vær så snill. Alt utenom Gran Canaria og Tenerife. Lenke til kommentar
tomacro Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Restplasser på finn.no er nok et godt alternativ. Om du mot all formodning ønsker en ferie hvor du ikke er oppslukt i tørstige skandinavere anbefaler jeg billige billetter fra Air Baltic eller det russiske flyselskapet jeg ikke husker navnet på akkurat nå til Tbilisi i Georgia. Vær så snill. Alt utenom Gran Canaria og Tenerife. takk for svar,dette er mer ment som en spontan ferie i enkelte tilfeller. Bare lest mye positivt om ## link fjernet av ilpostino ## ,så tenkte kanskje noen hadde erfaring med de? og nei, ingen Gran Canaria/Tenerife:) Endret 14. mai 2013 av ilpostino Lenke til kommentar
Akselev Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) takk for svar,dette er mer ment som en spontan ferie i enkelte tilfeller. Bare lest mye positivt om ## link fjernet av ilpostino ## så tenkte kanskje noen hadde erfaring med de? og nei, ingen Gran Canaria/Tenerife:) Personlig har jeg ikke det. Om du bestiller pakkereise må du være sikker på at hotellet er spesifisert. Det er mange som ender opp med skrekkeksempler av noen rom, må bytte hotell hver dag eller må dele rom med fremmede. Endret 14. mai 2013 av ilpostino 1 Lenke til kommentar
tomacro Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2013 Personlig har jeg ikke det. Om du bestiller pakkereise må du være sikker på at hotellet er spesifisert. Det er mange som ender opp med skrekkeksempler av noen rom, må bytte hotell hver dag eller må dele rom med fremmede. okey,,aldri prøvd å bestille på denne måten før men ser at på denne siden jeg viser til så står det hvilket hotell det er,så regner med det ikke burde være noe problemer med det. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Bare lest mye positivt om ..... Du gjentar denne ukjente nettsiden så mye at man kan begynne å lure på om du har noe med den å gjøre... Det finnes mange selskaper som pakker sammen fly og hotell, men de fleste får dette til selv uten problemer og til en lavere pris. Selv ønsker jeg heller ikke at bestilling og info skal gå via et ekstra ledd om de ikke tilbyr noen verdiøkning. Jeg sjekker alltid flere hotellportaler og også rett fra hotellet selv hvor jeg ofte får de beste prisene. Husk at flere protaler har bonusordninger, men beregn i hvert tilfelle om det lønner seg. I denne tråden har folk listet opp sider man kan bruke, det er nok å velge fra: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=674492 1 Lenke til kommentar
tomacro Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Du gjentar denne ukjente nettsiden så mye at man kan begynne å lure på om du har noe med den å gjøre... Det finnes mange selskaper som pakker sammen fly og hotell, men de fleste får dette til selv uten problemer og til en lavere pris. Selv ønsker jeg heller ikke at bestilling og info skal gå via et ekstra ledd om de ikke tilbyr noen verdiøkning. Jeg sjekker alltid flere hotellportaler og også rett fra hotellet selv hvor jeg ofte får de beste prisene. Husk at flere protaler har bonusordninger, men beregn i hvert tilfelle om det lønner seg. I denne tråden har folk listet opp sider man kan bruke, det er nok å velge fra: http://www.diskusjon...howtopic=674492 dummeste jeg har lest å lenge det første du kommer med, bare fordi jeg prøver å få et svar på om noen har erfaring med denne siden. Hva får jeg egentlig ut av å skrive et innlegg som dette ,der jeg streng tatt kun roper om hjelp/erfaring fra andre brukere : mister bedreviter? takk for svar rundt det andre, skal ta å se litt på det. Endret 14. mai 2013 av tomacro Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 dummeste jeg har lest å lenge det første du kommer med, bare fordi jeg prøver å få et svar på om noen har erfaring med denne siden.Hva får jeg egentlig ut av å skrive et innlegg som dette ,der jeg streng tatt kun roper om hjelp/erfaring fra andre brukere : mister bedreviter? Nå er det faktisk et veldig vanlig fenomen at noen kommer til et forum og som første innlegg sier de har hørt veldig mye bra om en website de "helt tilfeldigvis har funnet", skryter av den og spør om andre kjenner til siten. Om dette er en helt nyregistrert bruker har jeg enda ikke hørt om et eneste tilfelle hvor personen ikke var involvert i siten. Siden du flere ganger gjantar at du har hørt så mye bra om siten advarer jeg bare om at du høres ut som en slik typisk spammer. Når det gjelder siter for å bestille fra med lav pris så har vi på forumet samlet opp en ganske så lang liste i tråden jeg linket til. Lenke til kommentar
tomacro Skrevet 14. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Jeg har faktisk 176 innlegg her inne.. Tror du burde stole mer på folk før du kommer med slike påstander.spørsmålet er hva får jeg ut av å skryte av en side som dette der nærmest ingen tar turen innom for å lese innlegget en gang. Jeg fikk i alle fall svar på det jeg faktisk lurte på. Endret 14. mai 2013 av tomacro Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Anbefaler å puste inn rolig, lese én gang til for å se hva som faktisk er skrevet og ikke tolke alt som skrives som et personlig angrep. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) grunnet mistanke om snikreklame stenges tråden. enkelte linker fra enkelte poster slettes. Dessuten vil jeg anbefale robertaas sin post lengre oppe hvor det henvises til tråden som allerede finnes om dette emnet. Endret 14. mai 2013 av ilpostino 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg