Gå til innhold

"Tatoveringer", noe av det mest håpløse jeg har sett!

fasst

Anbefalte innlegg

Har aldri vært noe stor fan av tatoveringer men skal folk først ha de får det jaggu være ekte. Så et ungt par, 17-18 år, i dag og begge med hele lengden av høyrearmen, fra håndledd til øverst på overarmen, identisk tatovert. Det var da voldsomt tenkte jeg. Helt til jeg så jenta gjentatte ganger trekke nylonstrømpen med "tatovering" opp fordi den gled ned.

En ny trend?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tatoveringer er bare dumt :wee: Kanskje gøy og i noen tilfeller fint når man er ung men å sitte med en naken dame på armen som 80-åring er en annen sak :tease:

Blir jo ikke mer badass enn det. Forteller litt om hvordan denne personen har levd livet sitt.

Tatoveringer er artig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tatoveringer er bare dumt :wee: Kanskje gøy og i noen tilfeller fint når man er ung men å sitte med en naken dame på armen som 80-åring er en annen sak :tease:

Hvorfor la ditt 80-år gamle jeg bestemme hva du skal gjøre nå? Sjansene er store for at du ikke når 80 engang.

Lenke til kommentar

Kanskje gøy og i noen tilfeller fint når man er ung men å sitte med en naken dame på armen som 80-åring er en annen sak :tease:

Gode minner om en tid da man var ung og dum :wee:

Når folk sier "tenk når hun er 80 da, hun kan jo ikke vise frem tatoveringen på ryggen på stranda da liksom. Vil jo være dritstygg" (ja, jeg hører variasjoner av den setningen ganske ofte), da tenker jeg stille inni meg: Hvor mange 80-åringer ser du sprade rundt for å vise seg frem uansett?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tattis er ikke farlig i det hele tatt. Bare vær forsiktig med at du ikke tar på halsen, hendene eller andre, lett eksponerte kroppspartier. Noen ganger kan det være greit å dekke over litt, ikke sant, og da er sikkert ikke svigers så overbegeistret for kromskalle mellom pekefinger og tommeltott.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...