Harald1008 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Hei! Jeg skal hjelpe en venn av meg med å kjøpe pc. Så så jeg at på cdon selger de THOR pcer med gode komponenter til en billig penge. Budsjette hans er på 10k. Bør jeg se at annet sted eller er THOR bra? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Thor laptoper er i basis de samme maskinene som heter Multicom Kunshan eller Xishan hos Multicom. Det er Clevo som er produsenten samme hvilket navn de har. Pris kontra ytelse man får for pengene er disse laptopene sikre vinnere. Kvaliteten ellers står heller ikke noe tilbake fra de de konkurrerer med. Multicom 15-tommere Multicom 17-tommere Endret 12. mai 2013 av thomit Lenke til kommentar
Harald1008 Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2013 Sorry glemte å skrive at det skulle våre stasjonær pc.... Lenke til kommentar
thomit Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Ah ... visste ikke at det også finnes Thor stasjonære pc'er. I så fall vet jeg ingenting om dem, sorry. Men det er helt sikkert ikke Clevo-maskiner - de lager ikke stasjonære maskiner. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 http://www.idg.no/pcworld/article244317.ece Ser man på modellene sine bilder kommer det frem at det brukes kabinetter fra fractal design , stock cpu kjølere , MSI hovedkort . Mao helt standard kurante pc deler . Blir som selvbygd bare at byggingen og komponentvalg er satt bort. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Har sett litt på cdon sin side, virker som greie PCer for prisen. Lenke til kommentar
Harald1008 Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2013 Er det en bedre nettside. Har dere noen forslag til komponenter? Lenke til kommentar
wassup Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Er det en bedre nettside. Har dere noen forslag til komponenter? Den dataen jeg tror du tenker på, er denne, ikke sant? KJØP DEN; veldig bra tilbud!! Tviler på at du får den noe billigere hvis du bygger den selv. MEN, hvis du (og/eller vennen din) vil bygge selv, er vel dustinhome og netonnet ganske gode sider. Jeg synes netonnet virker generelt billigere på en del ting, og de har gratis frakt. Utvalget er dog ikke det beste, og dustinhome skal ha veldig god kundeservice og leveringstid. Lenke til kommentar
Harald1008 Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2013 Bør vi lage eller kjøpe. Er det dumt å kjøpe fra Komplett.no ? Lenke til kommentar
wassup Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Bør vi lage eller kjøpe. Er det dumt å kjøpe fra Komplett.no ? Bygging gir langt større fleksibilitet, og du kan nok spare et par hundringser kontra å kjøpe ferdigbygd. Komplett er ingen dårlig butikk, men den er ikke den billigste/beste Lenke til kommentar
strain Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Jeg har bare varmt å si, så langt, om Thor-PCene. Benyttet meg av tilbudet for litt siden, og ble imponert over måten de hadde satt opp Pcen. Veldig bra cable management. Her er et bilde av hvordan min PC så ut innvendig da jeg mottok den. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Veldig bra cable management. Ser veldig bra ut. Hvilke skjermkort er benyttet? Hvilken ssd er benyttet? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Vel som pcbygger vil jeg alltid anbefale å bygge selv, da har man valgfrihet. Men ville helt klart anbefalt Thor sammenlignet mot HP og dell og Acer, delene der er det billigste man får tak i og er ikke egnet til overklokking, men oppsettet under kan i minstefall overklokkes noe og gir mye for pengene. THOR Veor – for deg som vil leke med de store gutta! THOR Veor - Intel i5 3570K - 2x8GB - 2TB - GeForce GTX 680 - Windows 8 men til 10 000 kr skal man nok lete lenge etter noe bedre, ville ha lagt til samsung 840 SSD disk eventuelt bedre kjøler f.eks Cooler Master Hyper 412S. Lenke til kommentar
strain Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Ser veldig bra ut. Hvilke skjermkort er benyttet? Hvilken ssd er benyttet? 2x GTX680, SSD er Corsair Force 3 SSD 120gb. Lenke til kommentar
wassup Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Merke/modell? Det står ikke, men jeg sjekka ut klokkefrekvensen, så jeg tror det er EVGA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå