Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Forvirring rundt BMW iDrive Office-funksjonalitet

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en BMW 116d 2012-modell. Problemet er at jeg under "Office" kun får opp kontaktlisten til telefonen jeg har koblet til med Bluetooth. Har oppdatert iDrive firmware.

Sjekket nettopp her og jeg ser at SMS/Epost/tasks/kalender ikke kan brukes uansett hvilken telefon jeg oppgir, men det står ikke hvorfor. Jeg regner med at jeg mangler en eller annen pakke, men trodde S6NKA var alt man trengte.

Noen som vet hva som skal til og om det mot formodning er mulig å få oppgradert hos forhandler? Regner med at all nødvendig programvare og hardware er installert, men at en eller annen option er deaktivert.

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går ut fra at du har prøvd å spørre forhandleren - bare for å oppdage at de ikke har greie på noe som helst? :p

Ut fra den linken du ga ser det ut som Office funksjonene heller ikke er tilgjengelig på en helt ny, fullspekket 535i.

Lenke til kommentar

Går ut fra at du har prøvd å spørre forhandleren - bare for å oppdage at de ikke har greie på noe som helst? :p

Ut fra den linken du ga ser det ut som Office funksjonene heller ikke er tilgjengelig på en helt ny, fullspekket 535i.

Har sendt mail til Bavaria, så får se hva de sier. Men skulle ikke overraske meg om de ikke vet helt selv. Blir spennende å høre.

MMI-OSene skulle vært Open Source :D Hadde åpnet for veldig kule muligheter!

Lenke til kommentar

Både da jeg kjøpte den bilen jeg har nå, og den forrige, så skulle forhandleren ha meg til å velge 6NK - Utøket bluetooth-tilkobling (eller noe sånt). Jeg droppet det begge gangene fordi jeg ikke bruker telefonen som mediespiller, men nå forstår jeg jo at jeg egentlig hadde enda bedre grunn til å skippe dette overprisede ekstrautstyret.

Lenke til kommentar

Spørs om de i de hele tatt svarer.

Nå fant jeg ut at Blackberry har disse funksjonene. Og det er antagelig den eneste telefonen.

Stemmer at det fungerer med Blackberry, men det skal visstnok fungere med flere Android-telefoner og iPhone nå. Ikke godt å si hva som stopper meg i mitt tilfelle, men jeg skal se hva jeg får til svar og også teste med en iPhone og se om det funker bedre enn med Nexus 4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...