Gå til innhold

Tastaturet mitt kan ikke skrive "alphakrøll"

Anbefalte innlegg

Heyo!

Så i går sluttet plutselig tastaturet mitt (Razer Lycosa) å kunne skrive "alphakrøll". Noe som er veldig rart da jeg fortstatt Alt Gr til alle andre knapper enn 2'er knappen, pluss at shift + 2 lager " uten problemer. Så jeg skjønner rett og slett ikke problemet her.

Hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

shift pluss alt funker ikke heller.

Nei, jeg bruker et Sapphire Radeon 7950 Grafikk kort.

Tastatur som nevnt er Razer Lycosa, å jeg har prøvd å uninstalle driveren å reinstallere den. funket heller ikke. Bruker Windows 7. Så langt jeg kan huske har jeg ikke oppdatert noen driver på en stund.

Alt pluss 064 anter jeg er å taste 064 mens man holder inn knappen. det funket heller ikke.

Lenke til kommentar

Har hatt samme tastatur før, anbefaler å få tak i et nytt et. Hvilket som helst annet. Hadde masse problemer med det selv. Heldigvis fikk jeg det gratis på julekalender.

Elsker det tastaturet her, å har hatt det i 2 år. Så det er siste vei ut ihvertfall. Det er første gang på de 2 åra jeg har hatt et problem med det

Lenke til kommentar

Har du prøvd tastaturet på en annen PC? Alternativt lagt om til engelsk språk for tastaturet og sett om det fungerer da? CTRL + ALT + 2 skal også gi @

Trenger forøvrig ikke å ha med ledende 0 når du skal skrive inn ASCII-koden. Dvs. det holder å holde ALT inne og taste 64 på det numeriske tastaturet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...