DjExeBitz Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Hei. Ta en titt på den sistelåta jeg laga: http://www.youtube.com/watch?v=3-b3FeTI1ZY Har fått sånn kul video også nå Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Må bare gratulere deg med finfin låt. I starten (liksom før låten kommer skikkelig i gang) så trodde jeg at det skulle være en sånn skikkelig hardcore/huse -låt. Det var det jo ikke, så det er fullt mulig å ha denne låten som bakgrunnsmusikk. Eneste jeg savner litt er en avslutning som ikke kommer brått og uventet Lenke til kommentar
DjExeBitz Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2013 Takk Takk. Nei er ikke akkurat den sjangeren jeg produserer, men kansje jeg tar meg en tur innom den sjangeren etter hvert? Hvem vet? Lenke til kommentar
turbo911 Skrevet 9. juni 2013 Del Skrevet 9. juni 2013 Takk Takk. Nei er ikke akkurat den sjangeren jeg produserer, men kansje jeg tar meg en tur innom den sjangeren etter hvert? Hvem vet? Hvilket program bruker du? Lenke til kommentar
DjExeBitz Skrevet 29. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2013 Jeg bruker fl studio 11 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Se her ja! Dette var en utrolig fin låt Godt jobbet! Lenke til kommentar
DjExeBitz Skrevet 15. september 2013 Forfatter Del Skrevet 15. september 2013 Se her ja! Dette var en utrolig fin låt Godt jobbet! Tusen takk for det. Gjerne sjekk ut mine nyeste låter på spotify: Dj Exebitz – Old Days Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå