Birken99 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Hei! jeg er en gut som lenge har lengtet etter en bra pc men har vert usikker på om den pcen som jeg har sitt mye på er bra nok. De spillene jeg ønsker den skal kjøre er: Minecraft, LoL og Call Of Duty men er litt usikker, håper dere kan hjelpe meg med og finne den perfekte pcen for meg. Link : http://www.multicom....00561/p10620636 Takk til de som svarer : D Endret 12. mai 2013 av Birken99 Lenke til kommentar
ArneLFC Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Har ikke så sykt mye peiling, men en Alienware kan jo være et alternativ... har ikke noe erfaring med Alienware.. men har hørt mye om dem! http://www.dell.com/no/p/alienware-m14x-r2/pd?oc=n00w4m01&dgc=SS&cid=7113&lid=187302&acd=2409172653494888 Jeg har ikke nok kunnskap til å gi deg råd.. men her er nå et forslag:-) Har ikke hatt en gaming pc selv, verken stasjonær eller bærbar... Men er sikker på at det er mange her inne som kan hjelpe deg! Lykke til:-) Lenke til kommentar
Birken99 Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Har ikke så sykt mye peiling, men en Alienware kan jo være et alternativ... har ikke noe erfaring med Alienware.. men har hørt mye om dem! http://www.dell.com/...409172653494888 Jeg har ikke nok kunnskap til å gi deg råd.. men her er nå et forslag:-) Har ikke hatt en gaming pc selv, verken stasjonær eller bærbar... Men er sikker på at det er mange her inne som kan hjelpe deg! Lykke til:-) Jeg skal tenke litt på det men takk for svare:Andre forslag? Endret 12. mai 2013 av Birken99 Lenke til kommentar
thomit Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Du har selv funnet ett av de beste alternativene hvis du skal holde deg innenfor prisgrensen din. GTX 660M skjermkortet er kraftigste alternativ i denne prisklassen. Her er alternativene. Vær obs på at Multicom'ene er priset uten OS (Windows), så dersom du ikke allerede har Windows-lisens, så kommer prisen for det i tillegg. Multicom'ene vil likevel komme ut svært bra når det gjelder pris/ytelse. Endret 12. mai 2013 av thomit Lenke til kommentar
Birken99 Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2013 Du har selv funnet ett av de beste alternativene hvis du skal holde deg innenfor prisgrensen din. GTX 660M skjermkortet er kraftigste alternativ i denne prisklassen. Her er alternativene. Vær obs på at Multicom'ene er priset uten OS (Windows), så dersom du ikke allerede har Windows-lisens, så kommer prisen for det i tillegg. Multicom'ene vil likevel komme ut svært bra når det gjelder pris/ytelse. Du har selv funnet ett av de beste alternativene hvis du skal holde deg innenfor prisgrensen din. GTX 660M skjermkortet er kraftigste alternativ i denne prisklassen. Her er alternativene. Vær obs på at Multicom'ene er priset uten OS (Windows), så dersom du ikke allerede har Windows-lisens, så kommer prisen for det i tillegg. Multicom'ene vil likevel komme ut svært bra når det gjelder pris/ytelse. Du har selv funnet ett av de beste alternativene hvis du skal holde deg innenfor prisgrensen din. GTX 660M skjermkortet er kraftigste alternativ i denne prisklassen. Her er alternativene. Vær obs på at Multicom'ene er priset uten OS (Windows), så dersom du ikke allerede har Windows-lisens, så kommer prisen for det i tillegg. Multicom'ene vil likevel komme ut svært bra når det gjelder pris/ytelse. Takk fot alle svarene og jeg tror jeg har bestemt meg nå takk ! : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå