Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Hei, jeg har laget min egen dedikerte Counter-Strike: Source server, men har ett problem: jeg får ikke til å få Source mod til å fungere... Metamod funker helt fint, men når jeg prøver å loade Source mod så får jeg følgende error: Failed to load plugin sourcemod (file not found: c:\server\server\cstrike\sourcemod.dll). Problemet er at jeg ikke har en sourcemod.dll fil, og det finnes ikke i den Zipfilen som følgte med når jeg lastet ned sourcemod... Er det noen som har peiling på hva jeg skal gjøre? Har hold på i timesvis nå uten å ha fått det fikset. Serveren er som sagt en DEDIKERT en, og ikke en hostet på en random server. Den hostets på min egen gaming pc. Endret 12. mai 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Takk for hjelpen, men ser ut til at jeg har funnet det ut nettopp på egenhånd. Jeg hadde ikke lagt inn SM i listen over pluggins for metamod:source... Takk for at noen av dere forhåpentligvis kunne hjelpe. Ber nå Admin om å stenge tråden, da saken er løst. For folk i fremtiden som letter etter en løsning; her er det: Endret 12. mai 2013 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå