Malmern Skrevet 12. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Hei, har en sekk av denne typen som jeg har tenkt til å vaske i maskin: http://nettbutikk.be...0000327043.aspx Det jeg lurte på er om jeg må fjerne ryggplaten og evt. hvordan jeg fjerner den? Takk for alle svar! Malmern Ps. Mulig dette er feil forum, men fant ikke noe bedre alternativ. Endret 12. mai 2013 av malmern Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2013 Har opplevd at ryggplaten kan være vanskelig å få inn, etter vask. Om sekken skal vaskes uten eller med bakeplate vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mai 2013 Aner ikke hvordan jeg får den ut engang for å være ærlig, sjekka den bakerste delen av sekken, og den eneste jeg fant der var en liten luke på ca. 10x5 cm med borrelås, er det der jeg skal ta ut ryggplata fra? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. mai 2013 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2013 Mest sannsynlig, er jo bare å prøve Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2013 Har prøvd et par ganger nå, men virker ikke som at ryggplata beveger seg, det er dog en slags "pinne" der, noe jeg antar er ryggspilen? Ryggplate med innsydd aluminiumsspile som kan formes etter brukerens rygg. Ser den har ett slags hull i toppen, mulig jeg må fjerne denne, men vil jo ikke ødelegge sekken heller, har sekken din en ryggspile du må fjerne før du kan fjerne bakplata? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå