Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så jeg har kikket litt rundt på noen kabinetter å fikk øye på CoolerMaster Storm Stryker. Men med disse vendbare harddisk burene har jeg smålig vanskeligheter med å skjønne åssen Airflow skal fungere. Nettopp pga at om jeg skulle hatt dette Kabinettet så vill det vært montert sidelengs så harddisker ender opp på venstre side. men da kommer dette inn som nevnt i begynnelsen. hva skjer med airflowen da det ikke kommer inn luft forann?

Noen som har erfaring med kabinettet å kan gi meg no tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heisann måtte bare svare her, jeg har storm stryker og har vendt harddisk braketten, slik at viftene står i fronten og trekker lufta inn i kabinettet, det er det beste syns jeg, kan dele noe bilder her så ser dere :D

har knall gode temps sånn det står nu, anbefalle det kabinettet virkelig, gode temps og god plass

gpu ligg på rundt 25 - 30 idle og cpu ligg på rundt 35 - 42 idle og det er oc, diskene er bare på 25 - 27 grader uansett

post-100383-0-10871800-1367271776_thumb.jpg

post-100383-0-17217500-1367271797_thumb.jpg

post-100383-0-39413600-1367271697_thumb.jpg

post-100383-0-62956800-1367271722_thumb.jpg

post-100383-0-74046500-1367271887_thumb.jpg

her er flere bilder med specs http://www.itavisen.no/pimp-my-pc/stryker-xxx-new-build-2-60273

Endret av musis
Lenke til kommentar

ellers har jeg da montert 2 vifter nede som trekker luft inn og det vanlige ene bak tar ut luft og den store i toppen trekker ut varmlufta, men anbefalle å bytte vifter med noen nye som har bedre luftmengde, jeg har bestilt 6 nye vifter likens og med blåe leds, men dem har 147 i luft mengde mens disse hadde bare rundt 40 - 50, så men sykt godt kabinett gode muligheter for vannkjøling, men også kaldt med bare vifter

Lenke til kommentar

problemet mitt er at med viftene "normalt" plassert til å trekke inn står harddiskene mot hovedkortet. Siden jeg er rimelig neat freak, å hater ledninger. Så da kan du sikkert skjønne problemet mitt.

Men kan du poste et bilde av harddisk plassen så jeg får en kikk på om det lett kan bli gjemt eller ikke?

Lenke til kommentar

fikk tatt noen bilder av nu, er ganske ryddig osv

post-100383-0-15715900-1368449337_thumb.jpgpost-100383-0-96931400-1368449354_thumb.jpgpost-100383-0-84304900-1368449375_thumb.jpg

er mye lettere å ta ut diskene når dem står sånn, pluss resten av pcen får kald luft inn, du har 2 vifter som tar ut den varme lufta, 1 i topp og 1 bak, jeg har 2 i bunn også, men skal bytte ut snart med kraftigere viftere og montere 2 nye i bunn, 2 140mm i topp og bak

Lenke til kommentar

når jeg selv ser på bilden så sier jeg bare uff, de noctuan er så stygge og dårlige :p, kompis skal få dem gratis når nye viftene er blitt henta :D og da skal jeg rydde bedre i den

stramme opp kabler med strips, hadde gått tom for strips midt i bygginga og alt av butikka var stengt, sånn typisk :p må ha svarte strips så det blir bedre ryddig inni

Lenke til kommentar

kommer til å bli stillig når dem er montert, pluss 2 nye vifter i fronten etterhvert

blir samme som de 2 nye 120 viftene også blir det kjøpt inn custom vannkjøling til cpu, gpu, ram og sleeved kabler

og bytte av cpu fra 3570 til 3770k så er jeg ferdig med denne pcen :p

Lenke til kommentar

har sett på de selv. Veldig gode vifter. men er ikke så veldig fan av LED fans til noe annet enn intake fan forann. veit ikke hvorfor. sikkert fordi jeg aldri har vært fornøyd med hvor lite de lyser. har hørt at Bitfenix lyser mye. et bilde i mørket når den tid kommer hadde vært fett. kansje jeg hadde byttet etterhvert å

Lenke til kommentar

ja da har man fått de nye viftene montert i pcen og for en sykt luft trykk det var, kjente det når jeg satt halv meter fra pcen, dem kjøle godt og var bra stillige :D

skal få tatt bilder av den, fikk rydda bittelitt pluss satt viftestyringa også i

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...