Gå til innhold

[Løst] Er det noe jeg kan bruke på ansiktet (mann)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bland eggeplommer med selolje/tran, gni det godt inn og gå med det i 2-3 timer om gangen hver dag, etter 2-3 uker er fregnene borte!

1 plomme til 1dl tran

Vil dette ha en blekende effekt? Såvidt jeg har skjønt, kan du ikke beholde brunfargen mens du får vekk fregnene.

Lenke til kommentar

Alle kurene vil bare bleke huden din, så om du ønsker å være kritthvit, men uten fregner, bare prøv alle kjerringrådene på nett om hvordan du skal bleke dem.

Edit: bør vel nevnes at dette ikke fjerner dem helt, det gjør dem kun lysere og dermed blir vanskeligere å se. Laser er forresten ikke noe kur det heller.

Endret av Eloquent
Lenke til kommentar

Et ansikt uten fregner er som en himmel uten stjerner. Det er umulig å fjerne dem.

Haha nice sitat, men liksom jeg tenkte bare da å få en finere ansikt som disse legene på showene sine hvordan er det mulig at de har så fin hud? Når jeg ser på meg i speile spesielt nå i eksamen, ser jeg en person som tørker ut snart. Har ikke solt meg på en stund og etc, må kanskje det.. Og begynne å trene igjen
Lenke til kommentar

Litt fuktighetskrem er vanligvis lurt. Finn et eller annet beregnet på ansiktet som ikke lukter for mye, og gni inn litt om morgenen - det kan få huden til å se litt friskere ut. (Og hvis du faktisk er irriterende tørr, så kan det være behagelig å beskytte den litt.)

Endret av Djn
Lenke til kommentar

Haha nice sitat, men liksom jeg tenkte bare da å få en finere ansikt som disse legene på showene sine hvordan er det mulig at de har så fin hud?

Det er nok en kombinasjon av at de spiser sunt, lysforholdene i rommet og en hel del diskret sminke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...