Spartacus 10 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Hei jeg er 19 og har en del fregner og sånt, er det noe jeg kan gjøre med det? For å få et fint ansikt? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Bland eggeplommer med selolje/tran, gni det godt inn og gå med det i 2-3 timer om gangen hver dag, etter 2-3 uker er fregnene borte! 1 plomme til 1dl tran Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Bland eggeplommer med selolje/tran, gni det godt inn og gå med det i 2-3 timer om gangen hver dag, etter 2-3 uker er fregnene borte! 1 plomme til 1dl tran Vil dette ha en blekende effekt? Såvidt jeg har skjønt, kan du ikke beholde brunfargen mens du får vekk fregnene. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Dette vil ha en blekende effekt men du kan begynne å jobbe med brunfargen igjen når du er fornøgd med fjerning av fregnene. Lenke til kommentar
Zorabliss Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Prøv en skikkelig damebarberhøvel, minst 10 000 ganger kraftigere hehe. Endret 12. mai 2013 av Zorabliss Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Dette vil ha en blekende effekt men du kan begynne å jobbe med brunfargen igjen når du er fornøgd med fjerning av fregnene. Vil ikke fregnene komme tilbake når du arbeider opp brunfarge i ansiktet igjen? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Ikke noe funker for å fjerne fregner, man kan bleke med div metoder men dagen du får litt sol på ansiktet kommer de tilbake.. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Fregner er flott - vær som du er! Slutt å se på reklamen - du blir ikke et bedre menneske av det. 2 Lenke til kommentar
Spartacus 10 Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Men seriøst, går det ikke uten laser ? noe kremer .. liksom slik at jeg kan få finere hud? Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Alle kurene vil bare bleke huden din, så om du ønsker å være kritthvit, men uten fregner, bare prøv alle kjerringrådene på nett om hvordan du skal bleke dem. Edit: bør vel nevnes at dette ikke fjerner dem helt, det gjør dem kun lysere og dermed blir vanskeligere å se. Laser er forresten ikke noe kur det heller. Endret 13. mai 2013 av Eloquent Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Et ansikt uten fregner er som en himmel uten stjerner. Det er umulig å fjerne dem. Lenke til kommentar
Spartacus 10 Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2013 Et ansikt uten fregner er som en himmel uten stjerner. Det er umulig å fjerne dem. Haha nice sitat, men liksom jeg tenkte bare da å få en finere ansikt som disse legene på showene sine hvordan er det mulig at de har så fin hud? Når jeg ser på meg i speile spesielt nå i eksamen, ser jeg en person som tørker ut snart. Har ikke solt meg på en stund og etc, må kanskje det.. Og begynne å trene igjen Lenke til kommentar
Djn Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Litt fuktighetskrem er vanligvis lurt. Finn et eller annet beregnet på ansiktet som ikke lukter for mye, og gni inn litt om morgenen - det kan få huden til å se litt friskere ut. (Og hvis du faktisk er irriterende tørr, så kan det være behagelig å beskytte den litt.) Endret 13. mai 2013 av Djn Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Haha nice sitat, men liksom jeg tenkte bare da å få en finere ansikt som disse legene på showene sine hvordan er det mulig at de har så fin hud? Det er nok en kombinasjon av at de spiser sunt, lysforholdene i rommet og en hel del diskret sminke. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå