V5R1X Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Stemmer det ikke at Psychonauts skal kunne lastes ned på Xbox 360 på en eller annen måte? Av en eller annen grunn klarer jeg ikke å søke meg frem til spillet på noen måte. Eneste jeg får opp er bilde- og temapakker... ??? Har det forsvunnet fra biblioteket til Xbox Live? Kanskje bare det er jeg som er dårlig til å søke... Takk for eventuell hjelp! Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Spillet ble fjernet en stund tilbake. Du kan jo kjøpe det på eBay.uk da, da får du det brukt, men ihvertfall en fysisk kopi. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Ville uansett sett etter pc-versjonen https://www.humblebundle.com/ da det kjører litt dårlig på 360. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 11. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2013 Har allerede kjøpt PC-versjonen, men har dessverre ingen dugbar PC for øyeblikket. Men ang. det å kjøpe det på eBay.uk; vil det funke å putte slik en Xbox 1-dvd i Xbox 360? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå