blutut Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Som jeg skrev ja. . . . . . . . . Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 Hehe Impressive. Noen spesiell grunn til det? Som meg? Du klarte ikke å velge så du gikk for begge? Lenke til kommentar
blutut Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Hadde Note2 og ville prøve s4 for å se hva den byr på. Glimrende tlf men Note2 er har et fortrinn pga S-Pen, skjermstørrelse og batteritid Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 22. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2013 Ok. Ja det er litt pga. den S-Pen´en jeg er så nyskjerrig. Så jeg lurer nå på om jeg bare skal gå for en Note 2, eller om jeg skal vente til en eventuell Note 3. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Ville ventet på note 3 selv. Dog er jeg av den sorten som liker s4 . Skulle gjerne hatt en s-pen dog, den har mye kule funksjoner. Batteritiden er såpass nydelig på s4 at jeg tror ikke det ville vært et trekkplaster for meg. Skjermstørrelsen sier seg selv at større skjerm er bedre til visning, men en 5" skjerm er ok, når kroppen blir såpass snerten gjort at den holder formen så bra. Blir litt pros/cons mtp størrelse og opplevelse. Så for meg er det s-pen som trekker. Vil det komme noe slikt til s4 som kan gjøre det s-pen til note gjør? Lenke til kommentar
blutut Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 (endret) Du får den ikke integrert i tlf på samme måte som på Note2, der en feks kan stille inn at det åpnes et notat når du trekker ut S-Pen det være seg om du er i en samtale, surfer på nettet eller styrer med annet Endret 22. mai 2013 av blutut Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Akkurat den er grei, klarer meg med multiwindow om jeg må =) Lenke til kommentar
blutut Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Uansett, om en velger S4 eller Note2 så får en det beste Android har å by på Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. mai 2013 Del Skrevet 22. mai 2013 Ja du griner deg ikke i søvn uansett om det er note2, htc One eller s4. Solide valg hele bunten. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Mønsteret har vært at det slippes en toppmodell for vanlige dødelige først(les. S2 og deretter S3) og så kommer Note-versjonen (les Note 1 og 2) noen måneder senere, typisk med høyere klokket prosessor, større skjerm, bedre batteritid og såklart pennen. Dette vil nok skje denne gangen også. Har du muligheten bør du nok vente å se. Når Note 3 kommer så kan du ta stilling til den vs S4. Går du da likevel for S4 så vil den antakelig være noe billigere også. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Og mye lengre å vente. Da kan du like greit vente til lanseringen som kommer et par måneder senere og se hva de tilbyr. Så sitter du der når du er åtti, framleis uten telefon. Lenke til kommentar
blutut Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Tenk om han allerede er åtti Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 27. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2013 Det er like før jeg bestiller meg en Note 2 nå, men er veldig nyskjerrig på Note 3. Er det noen som vet om noen sider som er bedre å lese enn andre når det kommer til rykter og mulig info om Note 3? Lenke til kommentar
MortenO Skrevet 27. mai 2013 Del Skrevet 27. mai 2013 Jeg hadde Note 2. Brukte pennen til å tegne litt med først, deretter ble den aldri brukt. Hadde gått for S4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå