sinnaelgen Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 I nettleseren firefox kan man krysse av for å huske passordet på nettsider . Nå vil det fleste anbefale at man lar dette være slått av , slik at man selv må skrive inn passordet på hver bidige nettside man besøker ( hvis det er innlogging der ) Men nå er dett ganske upraktisk og man vil da bare velge å slå dette av på nettsidere som er kritiske , som f,eks nettbanken Og da har man valget å kunne legge inn en liste med unntak ,der nettleseren ikke skal huske passordet. Det er her jeg får problemer Jeg finner nemlig ikke noe valg for å legge inn slike nettadresser til tross for at det er opprette en slik liste fra før. Det enste jeg kan gjøre er slette de som er der fra før Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 (endret) Jeg finner nemlig ikke noe valg for å legge inn slike nettadresser til tross for at det er opprette en slik liste fra før. Det enste jeg kan gjøre er slette de som er der fra før Første gangen man logger på et nettsted så dukker det opp en boks der man kan velge om FF skal huske eller aldri huske passordet for dette nettstedet. Trykk på aldri huske passordet. Det er slik man legger til nettadresser i unntakslisten for å huske passord. Endret 12. mai 2013 av mobile999 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 12. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2013 lite logisk må jeg si , men funger det også til en unntaksliste for la være å huske passord . Det var det jeg etterlyser ? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Det står beskrevet her og er etter det jeg forstår det du etterlyser: http://support.mozilla.org/nb-NO/kb/password-manager-remember-delete-change-passwords Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå