nor50 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Er det noen bilspillere med DAB der program og/eller sangtitler vises på? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 17. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2013 Ingen som vet noe...? Lenke til kommentar
Suit-up Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 hvis du har filene lagret på fks en minnepenn, eller et kort, med info på fila så tror jeg de fleste med en skjerm skal være i stand til det nå? sjekk Pioneer sine, eller Alpine sine Lenke til kommentar
*F* Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 (endret) Suit-up: Jeg tror ikke du vet hva dab er http://no.wikipedia.org/wiki/Digital_Audio_Broadcasting Endret 17. mai 2013 av Evelen! Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 17. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2013 Det jeg lurer på er om RADIOEN viser hva som jeg hører på på den... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Det jeg lurer på er om RADIOEN viser hva som jeg hører på på den... Ja og nei... Det spørs hvilken informasjon radiostasjonen sender... Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 17. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2013 Ja og nei... Det spørs hvilken informasjon radiostasjonen sender... Det er jo vanlig at DAB viser hva programmet heter og hva sangen som spilles nå og evt neste heter på "inneradioer", men ikke så vit jeg vet på "BilDAB"... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå