Loomis Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 det er masse rosa streker rundt om kring på skjermen min. kjøpte et skjermkort på qxl.. et gf4ti4400.. det var sånn i bios og.. noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Kan det være at kortet var ødelagt frå kjøpet av?? sjekk om det er noen synlige skader på kortet, rest bios. installer driver på nytt osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fzIYXMah Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Vel, skjermen blir blir også rosa hele tiden, men det er fordi det er nåke tull med skjermkabelen. Prøv å røsk litt i den, så kanskje det skjer noe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Vel, skjermen blir blir også rosa hele tiden, men det er fordi det er nåke tull med skjermkabelen. Prøv å røsk litt i den, så kanskje det skjer noe. Hmm på min søster`s maskin, ble skjermen sånn trutt og ofte rosa, men dette skyltes skjermen så vidt eg vet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fzIYXMah Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Vet, leverte skjermen inn til rep sånn 5 ganger før jeg tilfeldigvis kom borti kabelen og den ble fin igjen. Den trenger et par slag i siden av og til, da det rosa kommer sånn ganske ofte. Hater det, må nesten skaffe meg flatskjerm snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå