oLLa Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Har tenkt å kjøpe en ny PC til rundt 15 000, og her har jeg prøvd å sette noe sammen. Hva synes dere? Jeg har vurdert om jeg istedenfor den RAM'en jeg har satt opp der, skal ha denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl Er det noe vits i? Og en ting til. Vil jeg ha behov for 256 MB Video RAM i skjermkortet i nærmeste framtid. Skal ikke ha skjerm foreløpig, og heller ikke mus og tastatur. PS! Betaler eksklusivt, og jeg skal prøve å skaffe meg dette før 4. Oktober. Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Nice PC, 8) du kan spare en del ved og kjøpe en 2,4 ghz. Den klokker du lett til 3 ghz. Ellers så så det bra ut, minne du har satt opp skal være bra til å overklokke med. Ved å kjøpe 2,4 ghz CPU så kan du kjøpe dette hovedkortet... ellers så det bra ut. Lykke til med ny PC Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 for guds skyld, kjøp en bedre vifte! en CoolerMaster Aero7 lute for eksempel! den tar 3.2 og mer! Kjøp en 2.4 PC800, og et ABit IC7-G Max3! da får du et knallsystem av de sjeldne!! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Nice PC. Nei, du trenger nok ikke 256mb på skjermkortet. Hvis du vil kan du bytte ut med en 2.6ghz. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Skift hovedkort til Abit IC7-g og et ABit IC7-G Max3! Er ikke max-3 brikksettet til Athlon64 og Opteron da? :wink: Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Skift hovedkort til Abit IC7-g og et ABit IC7-G Max3! Er ikke max-3 brikksettet til Athlon64 og Opteron da? :wink: max-3 er for Intel cpu`er,men jeg leste at det skal komme for Athlon64 og opteron ja.Nordichardware ,bla litt nedover på siden :wink: Lenke til kommentar
Cthulhu Dawn Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 mm.... hvorfor kjøper du en ekstra PSU ? Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Ser du skal ha hk med S-ATA kontroller, da er det vel litt bortkastet å kjøpe en IDE disk? Og har du brenner? om ikke så er det vel greit med en sånn "combo" brenner (brenner/DVD-spiller) til ca 600 spenn? ellers ser pc'n fin ut.. skjønner ikke helt hva du skal med 2PSU'er, men det er din sak lykke til! mvh vladnag Lenke til kommentar
gixer Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jeg anbefaler også som mange andre at du går ned et par hakk i CPU hastighet ( til f.eks 2,4 Ghz). Du sparer mye penger mens det lett kan klokkes til høye hastigheter. Anbefaler at du også tenker litt på en AMD XP 2500+ og nForce2 kombinasjon. Veldig billig og bra til å overklokke! Uansett så ser det bra ut, så lenge du har pengene da.. Lenke til kommentar
chil Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 de har jo et Raedon9800pro kort til 2990 på komplett. kjøp heller det. Lenke til kommentar
hormonfresar Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 abit hk og 2.4ghz'en med 800bus. hadde vert bra med geil golden dragon pc3200 elns Lenke til kommentar
oLLa Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Ser du skal ha hk med S-ATA kontroller, da er det vel litt bortkastet å kjøpe en IDE disk? Og har du brenner? om ikke så er det vel greit med en sånn "combo" brenner (brenner/DVD-spiller) til ca 600 spenn? Hva er forskjellen mellom S-ATA og IDE? Sorry, glemte å si at jeg har brenner fra før. Lenke til kommentar
oLLa Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 Har endret littegrann på den. Ser det bra ut? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 er ikke helt sikker, men er ikke de kabinettene litt "funkye" å bygge i? kjøp avantec (er det sånn det skrives) og kast skrutrekker'n ut vinduet -flott pc, men geilminne hadde vel vært å foretrekke.. og brenner hadde sikkert vært gøy! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 1024 mb ram, trenger du det? jeg ville gått for 512mb ram hvis du ikke driver med syk videoredigering som krever mere enn 512mb ram. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 er ikke helt sikker, men er ikke de kabinettene litt "funkye" å bygge i?kjøp avantec (er det sånn det skrives) og kast skrutrekker'n ut vinduet -flott pc, men geilminne hadde vel vært å foretrekke.. og brenner hadde sikkert vært gøy! Les tråden så finner du ut at han har brenner. Det er avantec kabinett er dritt bra, har selv bygd pc i et sånt, bare positift å si om det. Veit ikke om geil minne er så mye bedre en corsair. Lenke til kommentar
oLLa Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 Hadde egentlig lyst på dette kabinettet, men det er litt for lenge til det kommer inn. Har lyst på et litt "fancy looking" kabinett, helst aluminium, men som også har grei oppbygning (sidedør, lett å bygge i, etc.). Noen dere kan anbefale fra Komplett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå