oggeldoddeli Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Er det noen som vet hvordan man lager en gjeng på gta san andreas. Har gjort det før, men har så klart glemt koden. Så er dt noen som vet. Det er forresten Ps2 Endret 11. mai 2013 av oggeldoddeli Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Du sikter på noen i grønne gjeng farger og trykker opp på D-paden hvis jeg husker riktig. Endret 11. mai 2013 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 11. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2013 Men først trenger man en kode. Det trengteiallfall jeg forie gang Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Du trenger kode om du vil lage gjeng av andre folk enn Grenne Street folkene. Du trenger ikke kode for de som er i gjengen din. Lenke til kommentar
oggeldoddeli Skrevet 11. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2013 da mener jeg å lage en gjeng av andre folk. så er det noen som vet koden Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Regner med at du kan finne det hos GameFAQ eller GameWinners, eller andre lignende juksekode sider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå