Duqe Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Har en boxed cpu og ddr pc2700 hvor mye kan jeg overklokke? Og hvilkne instillinger er anbefalt? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Lurer på når folk klarer og finne ut at det finnes noe som heter søk og at det kan bli slutt på disse sinnsyke spørsmålene. Det kommer jo så og si de samme spørsmålene vær eneste dag. Synes alltid når jeg ser på "siste fra forumet" så står det: Hvor langt kan jeg klokke min P4/AMD og ikke sier folk noe om resten av komponentene heller. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Vel sorry at jeg er noob da, men du behøver ikke svare på forumet hvis du mener det er latterlig. Thx for nothing! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Se her og her. Begge trådene er forsåvidt veldig enkle å få øye på. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Tusen takk jephque, dette var hjelpsom. Men siden jeg ikke har råd til å eksperimentere cpuen lurte jeg på om noen har erfaringer med samme cpu som meg. Men ellers takk og jeg skal studere nøye på sida du linka. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 Jau.. har erfaring med den.. se i siggen.. mener det er psu som stopper meg..standard chiftec 360w.. vcore ligger mellom 1.53-1.57.. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 Dette hørtes jo profft ut, takk så mye. Skal prøve de samme instillingene som dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå