Gå til innhold

N6600 / SX1

OleP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken av disse to ville dere gått for, og hvorfor? Er veldig usikker jeg.. Jeg synes N6000 er penere å se på, men av funksjoner er jeg litt usikker.. Er litt skeptisk til tastene på SX1 telefonen..

Enig, er også litt skeptisk til tastene. Ser jo ut som de hadde hatt plass til å hatt de under displayet..(?) Blir jo så dumt å måtte lære seg å taste på nytt.

Jeg vurderer stereo'en og størrelsen til Sx1 ganske høyt, bortsett fra disse to "vinner" Nokian i mine øyne.

Lenke til kommentar

SX1 og 6600 kan stort sett bruke de samme programmene, så ja OPera kan du få på mobilen.

Musikk kan du alltids hive innpå, men hvor moro det er kommer jo litt an på hvilket format det er i... MP3 kan spilles av (gjennom høyttaler og headset), men kun i mono, og lyden er dårlig. Det finnes forresten program som lar deg streame radio gjennom GPRS... :)

Lenke til kommentar

Nå har vi fått et par 6600 her...

Den er mindre enn andre s60-mobiler, men virker kanskje litt klumpete. Displayet er brilliant. Joysticken går greit opp og ned, men er veldig tung til høyre og venstre. Og den er svært treg i menyene, vet ikke om det skyldes at det er en prototype eller bruken av et mer ressurskrevende OS.. :-)

Lenke til kommentar
SX1 og 6600 kan stort sett bruke de samme programmene, så ja OPera kan du få på mobilen.

Musikk kan du alltids hive innpå, men hvor moro det er kommer jo litt an på hvilket format det er i... MP3 kan spilles av (gjennom høyttaler og headset), men kun i mono, og lyden er dårlig. Det finnes forresten program som lar deg streame radio gjennom GPRS... :)

sx1 har jo stereo og høytaler da.

Personlig hadde jeg gått for sx1 noen jeg kommer til og når den kommer :x

Flere funksjoner enn 6600.

Lenke til kommentar
Nå har vi fått et par 6600 her...

Den er mindre enn andre s60-mobiler, men virker kanskje litt klumpete. Displayet er brilliant. Joysticken går greit opp og ned, men er veldig tung til høyre og venstre. Og den er svært treg i menyene, vet ikke om det skyldes at det er en prototype eller bruken av et mer ressurskrevende OS.. :-)

Ville jo tro at den ble raskere med nye firmware og sånn.... Men selvfølgelig, når en mobil kommer opp i slike dimensjoner spesifikasjonsmessig er det jo godt mulig at prosessoren sliter. Qtec 7070 er et slikt eksempel. Litt for liten prosessor, og enkelte ting tok for lang tid. T610 er et enda bedre eksempel egentlig, men siden den verken kjører Symbian eller Smartphone er det vanskelig å sammenligne.

Lenke til kommentar

levlex: 6600 er jo i utgangspunktet ikke mer avansert enn 3650, så at tregheten skyldes at den er "avansert" har jeg lite tro på. Er nok mest fordi det er en prototype og kanskje litt på grunn av et mer krevende display.

Stoller: her er et bilde som viser forholdet mellom SX1 og M55 :)

m55vssx1.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...