IntelAmdAti Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 jeg har kjøpt simcopter idag og det står på coveret at det krever win95, er det mulig å få spilt dette på winxp maskin med en patch? hvis det ikke er mulig, hvordan er det med å installere win98 på en partisjon på en harddisk? litt artig at det på coveret står "hyper realistisk 3d grafikk" når kravene er blat annet 75mhz cpu :smile: . takker for all hjelpsom hjelp . Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 22. september 2003 Del Skrevet 22. september 2003 aldri prøvd selv, men; høyreklikk på exe-fila egenskaper kompatibilitet/compatibility oxo velger du kompatibilitetsmodus Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 22. september 2003 Forfatter Del Skrevet 22. september 2003 jeg har aldri fått den kompabilitets greien til å virke, men det er selvsagt verdt ett forsøk, takk for påminnelsen . Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 23. september 2003 Forfatter Del Skrevet 23. september 2003 simcopter funket som det skulle i winxp, jeg trengte bare å åpne .exe filen :smile: . Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 har faktisk fått kompabilitets "greien" funke på noen spill før. Men det er så lenge siden at eg ikkje hugser hva slags spill det var(sliter med dårlig hukommelse) Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 Funka SimCopter på XP? Har tatt det som en selvfølge at det ikke kom til å gjøre det... *Løper og graver i skuffer og skap* Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 De fleste spill kan funke i XP, men man må ofte disable directDraw. Dette gjøres ved å kjøre dxdiag (i run på startmenyen), deretter trykke på display og disable directDraw. Har selv spilt Ufo-Enemy Unknown på XP ved hjelp av denne metoden. nb: om man vil spille nye spill må man huske å enable directDraw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå