KatrinaS Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Ok, tusen takk for hjelpen . Og ettter å ha hørt deres svar tror jeg jeg går for dette: http://www.komplett....aspx?sku=660801 Det er godt å høre at du har latt deg overbevise. Når det gjelder valget ditt, er det bra, men jeg ville mye heller gått for dette. Det er sapphire sin versjon av kortet. Jeg anbefaler virkelig den. Den kommer også med en klokk på 925MHz som er det samme som xfx sin. Den er også veldig bra å overklokke med. Jeg har satt min på 1,1GHz, og jeg har ingen problemer med verken temperatur eller ytelse, og jeg har fortsatt en lengre vei å gå, med tanke på klokken. Håper du blir fornøyd med din nye maskin. Det er alltid kult å få masse deler i posten, for så å kunne bygge rett etterpå. Jeg regner med at du bygger selv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Glad du ville høre sunn fornuft, kompis. Gå for Sapphire sitt, mye bedre kjøleløsning i følge de fleste. Lenke til kommentar
clysop Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Som de andre sier, gå for Sapphire sitt, det har mye bedre kjøling. Jeg hadde planer om å gå for XFX sitt i starten, men etter litt reseach fant jeg ut at XFX har en av de dårligeste kjølerne, selv om den ser råsexy ut. Hvis du virkelig har lyst, kan du også gå for Sapphire sin Vapor-X versjon, som har den beste kjølingen av alle, men det koster 3299,- på komplett :/ 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Vapor-X støtter jeg værtfall. Har 2x selv og kjøleløsningen på det kortet er kjempe! Lenke til kommentar
Ape-bananen Skrevet 11. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2013 Ok tusen takk for hjelpen og da har jeg bestemt meg Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Men ikke bestill på komplett. De er ganske dyre egentlig. Dustinhome er billigere, raske, og gode på support de også. Anbefaler å bestille hele pcen derfra. Du kunne ikke sagt resten av maskinvaren, slik at vi kan se på det også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå