Joar96 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 hei. jeg spiller gta san andreas. formaterte pc-en min for den begynte å bli treg. nå prøver jeg starte spillet men det går ikke. det sjer ingen ting og vet ikke hva jeg skal jøre. dette har hendt nå i 1 måned og jeg savner spillet. jeg har avinstalert det og slettet det helt. og instalert det på nytt. men nå kan jeg ikke åpne det. det sjer ingen ting når jeg starter spille. den begynner å det kommer sån tegn på musen at du starter programet men så forsvinner det og ingen ting sjer. hva skal jeg jøre? jeg spiller somoftest online. jeg savner spillet. vis du vet hva som kan være feil så si ifra Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Har du lagt inn nødvendige grafikkdrivere? Lenke til kommentar
Joar96 Skrevet 11. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2013 yes. det er problemet. jeg kan spille mange andre spill men ikke gta Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Har du prøvd 'compatibility' (høyreklikk på *.exe filen, tab nr 2). Og velg f.eks XP SP 3 eller Vista, prøv deg fram. Lenke til kommentar
Joar96 Skrevet 11. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2013 har prøvd det. nei det virket vist ikke det heller. har jo spilt spille så jeg sjønner ingen ting. Lenke til kommentar
Joar96 Skrevet 23. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2013 btw når jeg starter spillet kommer det opp at spillet slutter å virke.. noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå