Aeyoun Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Hei Det er en fancy AJAX-løsning som brukes ved innlogging, når man poster nye meldinger, og når man redigerer på gamle meldinger. Denne fungerer svært dårlig i alt jeg har av nettlesere på maskinen (nyeste Ubuntu) og på mobil (nyeste Android). Når jeg logger inn og når jeg svarer på tråder blir jeg ofte—nesten alltid—møtt av følgende oppførsel: Jeg ser fremgangsindikatoren på toppen av siden (et par grønne blokker som går fra venstre til høyre) og ingenting annet skjer. Sånn blir det stående til jeg gir opp. Jeg kan klipe ut teksten min, oppfriske siden (og se at ingenting har blitt innsendt), lime inn og prøve på nytt. Etter tre–fem forsøk så virker det stort sett, men veldig sjeldent ved første forsøk. Om jeg går inn i «full editor» og gjør en vanlig POST med et normalt skjema så fungerer alt smertefritt hver gang. Jeg ser av nettkonsollen i Firefox at det blir foretatt en GET til ajax_loading.gif, men ser ellers ingen nettverksaktivitet. Ser ingen feilmeldinger, men har ikke tatt meg bryet med å dykke dypere inn i scriptene for å se hvor det går galt. Endret 10. mai 2013 av Aeyoun Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Opplever samme problem selv, men ganske sjeldent .. Har mac og bruker chrome Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) På iphone opplever jeg stadig vekk at den svarte "laster inn"-plakaten henger seg opp når man blar i tråder eller går tilbake fra et innlegg til en trådoversikt etc. Ganske irriterende Endret 11. mai 2013 av Twinflower Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 15. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2013 Jeg har funnet ut at dette skjer når jeg bruker siden over HTTPS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå