Gå til innhold

Sammelign 3DMark2001, 3DMark2003 og Aquamark scores her!

Talker

Anbefalte innlegg

Står jo Min PC på siggen hans da !  :p

So what? Når man leser denne tråden om noen uker så kan den være helt anderledes. Jeg skjønner ikke at det kan være så forbanna vanskelig å skrive specs og andre opplysninger som faktisk er viktig.

Det skal uansett ikke være nødvendig å måtte lese siggen, og de linkene den måtte ha å by på for å skjønne noe av postene.

Kapich?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei ingen mod, kjører kortet orginalt+ vannkjøling

dette er offtopic, men Snekker`n. Ligger det noen bilder av maskina di online noe sted?

Nei,men utvedig ser den akkurat likens som den overklokking,no har i en artkkel som heter "Lian Li møter aquacomputer" bare at jeg ikke har samme vinduet som de,innvendig holder jeg på og moderniserer litt er ikke helt ferdig.

Lenke til kommentar

So what? Når man leser denne tråden om noen uker så kan den være helt anderledes. Jeg skjønner ikke at det kan være så forbanna vanskelig å skrive specs og andre opplysninger som faktisk er viktig.

Det skal uansett ikke være nødvendig å måtte lese siggen, og de linkene den måtte ha å by på for å skjønne noe av postene.

Kapich?

Hva skal man gjøre da... noen smeller og kjefter fordi man har specs i sig. og noen om man ikke har det. Jeg driter i om det tar folk 5sek ekstra å se specsene mine, bare fordi de er i en ekstern link. Hvis du hadde sett etter så ville det ikke vært noe problem for deg å finne specs. De som ikke finner dem kan bare overse posten min. Så vanskelig er det.

Capiche!

Lenke til kommentar

Kapich?

Hva skal man gjøre da... noen smeller og kjefter fordi man har specs i sig. og noen om man ikke har det. Jeg driter i om det tar folk 5sek ekstra å se specsene mine, bare fordi de er i en ekstern link. Hvis du hadde sett etter så ville det ikke vært noe problem for deg å finne specs. De som ikke finner dem kan bare overse posten min. Så vanskelig er det.

Capiche!

Drittunger ass. Alle skal liksom føye seg etter dem.

Trodde alle som hadde mer enn en celle skjønte at man skal legge ved all info som er relevant når man poster. Om noen kjefter på deg forde du har specs i sigg så er det bare til å be dem holde kjeft, for hva du har i siggen din er det ingen som har noe med så lenge det er støtende eller krenkende for andre.

Hva skjer når du bytter hardware og endrer på "siggen" din. Da er ditt innlegg mye verdt eller?

Det er lov til å bruke hodet selv om dere er på nettet.

Lenke til kommentar

Drittunger? må ikke slenge rundt deg med dårlige bemerkninger før du vet fakta!

Fordi du er den eneste som la ut info i posten og ikke i signatur, så betyr ikke det at alle er pålagt å gjøre det. Om du oppdaterer maskinvaren din, så er det da bare å editere posten, alle som har mer en én celle vet også det.

jeg synes som sagt siggen min er helt ok, og relevant der det trengs. Derfor driter jeg i hva folk mener om den.

Dessuten vil jeg avslutte dette nå... så tråden ikke blir stengt

Lenke til kommentar
okei, da har jeg klokka litt.... nye scores  :p  

Aquamark: 43100  

3DMark01: 18437  

3DMark03: 5787

XP2800+ Barton @ 2.3Ghz (200*[email protected])  

Sapphire Radeon 9800Pro @ 400350Mhz

hmm, jeg har problemer med å få CPU'en min opp til 2.4Ghz... Maskina restarter bare, jeg har prøvd med vcore helt opp til 1.850v

Har samme problem med CPU her (xp2800). Så fort jeg kommer over 2340MHz er det samme hvor høyt jeg setter vcore - starter på nytt etter kort tid med 3Dmark uansett. Kjører nå 212*11,5@1,8v. Øker jeg fsb med 1MHz, blir den ustabil som en lam hamster på stylter uansett vcore. Virker som om den rett og slett ikke vil mer.

--

Tommy H

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...