Gå til innhold

Når kommer samsung med ny 9 serie? (13,3")

Anbefalte innlegg

Hallalis.

Er det noen som vet om Samsung kommer med en ny 9 serie (13,3") i nærmeste fremtid?

Per nå vurderer jeg å kjøpe Samsung 900X3E 13.3" Full HD med 256 GB SSD. Men før jeg gjør det lurer jeg på om det kommer en ny modell som er bedre?

Håper på svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må du nesten spør samsung om, men det kommer ny intel CPU serie i juni, så da følger det nok et rush med nye modeller/modellannonseringer etter det.

Skulle jeg tippe vil jeg tro juli/august for når de blir tilgjengelige i "anstendige volumer" i butikkene. De blir nok annonsert i juni en gang, men samsung bruker ofte en måned eller to for å faktisk få maskinene ut i butikkene.

Men det blir bare spekulering. De nye haswell prosessorene har en bug (USB 3.0 enheter som er tilkoblet kan forsvinne og må kobles til på ny om maskinen går i dvalemodus) så de kommer nok ikke så mange maskiner med en gang, er nok en del produsenter som venter på en oppdatert utgave av haswell som ikke har denne bugen.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Haswell har ikke den størsteytelsesmessige forbedringen, men har endel strømspringsfunksjoner, så hvis du er veldig opptatt av batteritid kan det nok lønne seg å vente, om ikke så gå for den mye 9-serien med full HD.

Men det er en liten hake med full HD versjonen, den har bare 300nits, mens HD+ versjonen har hele 400.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...