ltdata Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hvordan kan jeg kopiere filer fra en disk til en annen når jeg får opp mld om at filnavnet er for langt? Det er snakk om mange filer så å endre navnet på alle blir veldig tidkrevende. Finnes det er program som kan gjøre dette? Jeg bruker win 8 Lenke til kommentar
Paull Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Som regel er det hele stien+filnavn som er for langt, i så fall kan du korte ned på katalogstrukturen for å holde deg under grensa. F.eks kopiere til "d:\backupfiler" i stedet for "d:\backup fra gamledager\diverse\filer\nye\passe nye\men ikke så forferdelig nye" Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Bruk robocopy.exe. Den bryr seg ikke om at summen av filnavn og katalogsti overskrider grensen på 256-tegn. Lenke til kommentar
ltdata Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 jeg tror jeg fant en smart måte selv. Jeg kan bare komprimere mappen med 7-zip og da går kopiering greit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå