Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 (endret) Driver å skal søke på sommerjobb nuh, blir nok på en matvarebutikk (eneste stedet egnet for sommerjobber her). Skal jeg skrive hvilke datoer jeg ikke kan jobbe på (skal ha en eller to uker ferie og en uke komf. leier)? Er det vanlig å jobbe mye, type hver dag? Er ikke noe stress det, må ha noe å henge fingrene i. Siden jeg ikke har så mye erfaring med å jobbe fra før(annet enn å klippe gress og måke snø), trenger jeg CV? Er det sent å søke? Er vel uansett verdt et forsøk. Edit: Er det negativt å skrive at jeg ikke har noe i mot å jobbe en del. Takker for svar, SuperSaxy Endret 10. mai 2013 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Arbeidsgiver bestemmer hvor mye du kan jobbe. Men ja det er vanlig å jobbe hver dag, så lenge du ikke har deltidsjobb/stilling eller du jobber skift. Ja, du bør skrive hvilke datoer du kan jobbe eller eventuelt hvilke du ikke kan jobbe. Dette er for at det ikke skal oppstå konflikter med arbeidsgiver senere. Ja, du trenger CV. Det er ikke bare for å vise til arbeidserfaring. Men også utdanning, generell kompetanse, positive sider ved deg selv etc. Søk på CV skisse/mal på google. Så ser du hva en CV bør inneholde. Om det er for sent er veldig vanskelig å si. Ettersom det varierer veldig. Men er du heldig så er det ikke for sent. Men de fleste sommerjobb stillinger holder vel på å bli fylt opp nå. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Hvis du reserverer deg mot å jobbe tre uker av sommerferien, vil jeg ikke akkurat si at du er "villig til å jobbe en del". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Arbeidsgiver bestemmer hvor mye du kan jobbe. Men ja det er vanlig å jobbe hver dag, så lenge du ikke har deltidsjobb/stilling eller du jobber skift. Ja, du bør skrive hvilke datoer du kan jobbe eller eventuelt hvilke du ikke kan jobbe. Dette er for at det ikke skal oppstå konflikter med arbeidsgiver senere. Ja, du trenger CV. Det er ikke bare for å vise til arbeidserfaring. Men også utdanning, generell kompetanse, positive sider ved deg selv etc. Søk på CV skisse/mal på google. Så ser du hva en CV bør inneholde. Om det er for sent er veldig vanskelig å si. Ettersom det varierer veldig. Men er du heldig så er det ikke for sent. Men de fleste sommerjobb stillinger holder vel på å bli fylt opp nå. Takker for et meget godt og utfyllende svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå