Haltvire77 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hei! Jeg ser etter denne typen, siden jeg har hørt at red switches er best for gaming. (istedenfor blue, black, brown) Eneste jeg fant var teknikmagasinet på prisguide, er det det eneste stedet de har det i butikkene? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Prisguide sux. http://www.prisjakt.no/product.php?p=1078490 Black funker fint for gaming det imo. Med 7G får du også med håndleddsstøtte, noe jeg synes er et must vs 6gv2. ---- 7G er også på salg på komplett nå FYI, though er alltid billig på Spaceworld(vet ikke prisfrakt). Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Har dette selv, veldig bra for gaming, men * ' knappen er plassert feil, jævlig irriterende. Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Dra ned på Teknikmagasinet og prøv det før du kjøper det via nettet iallefall. TM er/skal være billigere enn andre butikker, og om du er uheldig og tastaturet blir ødelagt så får du nytt på stedet. Så lenge det er innen garantien såklart. Men etter personlig erfaring så ville jeg har styrt unna røde taster. Synes det er helt forferdelig å trykke på. Men igjen så ELSKER jeg BlackWidow 2013. Det kjører MX blue, så kan bråke. Dette er det mange som misliker sterkt. Endret 16. mai 2013 av dmbardal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå