Gå til innhold

LO gir valgkampstøtte til Rødt.


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å sette det på spisse, vil du at legene skal bruke mest tid foran PC skjermen eller helbrede pasienter?

Det er vel ingen hemmelighet at det er alt for mye byråkrati i Norge?

 

Legene bruker allerede mye av tiden sin forann pc skjermen, dem har enkle legevisitter der dem rekvirere behandlinger, det kommer selvfølgelig ann på hvilken type lege du mener.

Det er vell ingen hemmelighet at det å si at det er for mye byråkrati i Norge er såpass generelt at det er et uspesifisert utsagn.

Lenke til kommentar

Legene bruker allerede mye av tiden sin forann pc skjermen, dem har enkle legevisitter der dem rekvirere behandlinger, det kommer selvfølgelig ann på hvilken type lege du mener.

Det er vell ingen hemmelighet at det å si at det er for mye byråkrati i Norge er såpass generelt at det er et uspesifisert utsagn.

Så du mener at du ikke ser problemet med mye byråkrati? At det ikke hemmer produktivitet?

Jeg skjønner ikke helt hva du vil fram til her... Så forklar gjerne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

For å sette det på spisse, vil du at legene skal bruke mest tid foran PC skjermen eller helbrede pasienter?

Det er vel ingen hemmelighet at det er alt for mye byråkrati i Norge?

På slutten av denne

Helsepolitikk på valgmenyen: Jonas Gahr Støre mot Bent Høie

 

tråden finner du en helseminister som prøver å levere varen, bedre helsetjenester.

 

Så du mener at du ikke ser problemet med mye byråkrati? At det ikke hemmer produktivitet?

Jeg skjønner ikke helt hva du vil fram til her... Så forklar gjerne.

 

Det er standardsvar som ble innført med FrP når de skal finansiere sine mange populistiske forslag. Carl Ivar Hagen etterlater seg en ting, et ordforråd som ikke var kjent i norsk politikk før det partiet så dagens lys. Stempling av enhver motstander som var uenig med ham som sosialist og symbolpolitikk var hans varemerke. Vi må nok slite med det ordforrådet enda noen år. Du går som en and, kvekker som en and og oppfører deg som en and og dermed er du en FrP'er eller en som prøver desperat å gjøre partiet stuerent.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Stempling av enhver motstander som var uenig med ham som sosialist og symbolpolitikk var hans varemerke. Vi må nok slite med det ordforrådet enda noen år. Du går som en and, kvekker som en and og oppfører deg som en and og dermed er du en FrP'er eller en som prøver desperat å gjøre partiet stuerent.

 

Litt slik som enkelte andre stempler alle som er uenige med han som høyreekstrem/anarkist/Frper? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Svar på min kommentar og ikke prøv å ro deg unna. Jeg vet hvilken tråd du sikter til. At jeg kaller Skatteflytkning, og Austian Economist for anarkister er ikke noe annet enn å referere det de selv har skrevet. Mann deg opp til å komme med noe annet en kryptisk kverulering.

Lenke til kommentar

Svar på min kommentar og ikke prøv å ro deg unna. Jeg vet hvilken tråd du sikter til. At jeg kaller Skatteflytkning, og Austian Economist for anarkister er ikke noe annet enn å referere det de selv har skrevet. Mann deg opp til å komme med noe annet en kryptisk kverulering.

 

Du ser kanskje selv at ditt eget innlegg, som jeg siterer, er ett prakteksempel på det jeg nevner, og som du igjen anklager Carl Ivar for, dog med motsatt fortegn? Noen ville til og med gå så langt som å si at det er litt komisk å klare begge deler i ett og samme avsnitt av ett innlegg ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Altså kun vifting med armene fra forumets sjefskverulant, Noe annen kunne man vel heller ikke vente.

 

...du en FrP'er eller en som prøver desperat å gjøre partiet stuerent

 

Hva har jeg ikke dekning for i det jeg skriver?

.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Altså kun vifting med armene fra forumets sjefskverulant, Noe annen kunne man vel heller ikke vente.

 

Du skriver først følgende: "Stempling av enhver motstander som var uenig med ham som sosialist..."

 

Og følger opp med denne:"Du går som en and, kvekker som en and og oppfører deg som en and og dermed er du en FrP'er eller en som prøver desperat å gjøre partiet stuerent."

 

Jeg synes det er ironi på høyt nivå, men det var kanskje ubevisst fra din side? :)

Lenke til kommentar

At jeg kaller Skatteflytkning, og Austian Economist for anarkister er ikke noe annet enn å referere det de selv har skrevet.

Tja, nå må det vel sies at jeg anser beskrivelsen "Anarkist" litt problematisk i og med at de aller fleste anarkister er sosialister. Videre har jeg endel vansker med ordet "anarki" ettersom dette er ett særdeles tvetydig ord som i dagligtale betyr lovløshet og borgerkrig, hvilket selvfølgelig ikke er noe jeg ønsker.

 

Muligens "Eleuterist" ville være ett mer passende beskrivelse.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Eleutheria

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...