Gå til innhold

LO gir valgkampstøtte til Rødt.


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Jeg vil gjerne at du linker til kilder og ikke til andre tråder.

Skjønner at du syns det er kjipt å måtte dokumentere påstandene dine, men det må dessverre gjøres for å virke troverdig.

 

Så den ene lenken og det søket jeg nevnte for deg er ikke troverdig? Da har ikke vi noe mer å snakke om og jeg mer tid å bruke på deg dessverre.

Lenke til kommentar

Så den ene lenken og det søket jeg nevnte for deg er ikke troverdig? Da har ikke vi noe mer å snakke om og jeg mer tid å bruke på deg dessverre.

Det har jeg ikke sagt noe om, men jeg stusser litt over at du syns det er rart å måtte oppgi kilder når du kommer med slike uttalelser.

 

Det å oppgi seg selv som kilde er også noe hovent.

 

Jeg kan jo slenge ut denne kilden her, men virker ikke veldig troverdig av den grunn.

Men så kan jeg jo avslutte med å si at det PatSharpX sier er jo fakta, så da gidder jeg ikke å bruke mer tid på å diskutere med deg om du ikke innser det.

 

Det å oppgi seg selv som kilde er også noe hovent.

Endret av PatSharpX
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Men jeg lenket til en egen tråd der jeg som sosialøkonom skrev om skatt. Om du mener at det ikke er en semantisk lenke, er det ditt og ikke mitt problem. Du spurte om skatt.

Lenke til kommentar

Selv om en 'fagmann' mener ditten og datten gjør det heller ikke til fakta.

En god kompis av meg er samfunnsøkonom, han er ikke enig i deg.

 

Jeg spurte vel egentlig ikke om skatt generelt, jeg ville se kilde på dette utsagnet.

Men hvorfor lover de da sammen med FrP skattekutt som vil rasere den norske velferdsstaten?

Mindre skatt != mindre velferd.

Lenke til kommentar

[/size]

 

Det sier du om et parti som var med å felle Willoch regjeringen i 1986 på et forslag om å heve bensinavgiften med 42 øre literen. Snakker vi om et fundamentalt nytt parti eller et parti som snur kappen etter vinden og tilpasser seg omgivelsene som kamelonen?

Vi snakker om et parti som ønsker å få igjennom mest mulig poltitikk. Jeg har ikke så mye i mot FrP som det du har, selv om jeg er uenig i mye av deres politikk. Ut i fra testen jeg tok i nettavisen, så er jeg i prosent svært enig i FrPs politikk. Se her:

post-148960-0-70761300-1372099401_thumb.jpg

 

Dette er mitt ståsted. Dette sier det meste om meg og min politiske "legning".

Lenke til kommentar

På hvilken måte vil det rasere velferdsstaten?

Du vet jo at skatt går til mye mer enn velferdstilbud?

 

Det handler ikke om hvor mye skatt som blir betalt, men hva den går til.

Ett problem blir ikke borte bare fordi du kaster folkets penger på det.

Han liker å late som om borgerlig side ikke har penger, og ser selvsagt bort i fra alt det vi mener er helt unødvendig å bruke penger på. Blandt annet vil vi ikke bruke flere milliarder av skattepenger på subsidiering av bøndene... Eller på gratis skole mat osv. Men hvis vi skulle sløse så mye som arbeiderpartiet, PLUSS våre egne valgkampløfter, DA ville vi fått for lite...
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Vi snakker om et parti som ønsker å få igjennom mest mulig poltitikk. Jeg har ikke så mye i mot FrP som det du har, selv om jeg er uenig i mye av deres politikk. Ut i fra testen jeg tok i nettavisen, så er jeg i prosent svært enig i FrPs politikk.

 

Men du mener de har lav IQ og du er mot at personer med lav IQ skal ha en innflytelse i politikken?

 

Du er sannelig en fin fyr.

Lenke til kommentar

Det har jeg ikke sagt noe om, men jeg stusser litt over at du syns det er rart å måtte oppgi kilder når du kommer med slike uttalelser.

 

Det å oppgi seg selv som kilde er også noe hovent.

 

Jeg kan jo slenge ut denne kilden her, men virker ikke veldig troverdig av den grunn.

Men så kan jeg jo avslutte med å si at det PatSharpX sier er jo fakta, så da gidder jeg ikke å bruke mer tid på å diskutere med deg om du ikke innser det.

 

Det å oppgi seg selv som kilde er også noe hovent.

Du har akkurat det samme problemet som meg, i diskusjon med kgun. Du er ikke alene med andre ord.

 

Stråmann. Jeg mener ikke det. Les mitt siste svar.
Lenke til kommentar

Det er det mye av på dette forumet. Hva reagerte du mest på?

Egentlig ikke noe spesielt, det er jo bare en gjennomgang av systemet fra ett sosialdemokratisk stå sted.

Det er tydelig at du er 'farget' politisk, det er ikke veldig nøytralt.

 

Ting du burde skrevet noe er om effektivisering og byråkrati. Det er der jeg vil hente skattelettene fra.

 

Edit: Ut i fra avataret mitt så er det vel tydelig hvor vi også kan spare utallige milliarder kroner, som da kanskje kunne gått til helse, skole og skattelette.

 

Du har akkurat det samme problemet som meg, i diskusjon med kgun. Du er ikke alene med andre ord.

Har hørt om dette problemet fra andre, som ikke er på denne delen av forumet også faktisk.

Endret av PatSharpX
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ting du burde skrevet noe er om effektivisering og byråkrati. Det er der jeg vil hente skattelettene fra.

 

Kanskje du kan få de partiene du vil stemme til å fyllet ut dette

 

Budsjett på dagsorden. Åpent brev til norske partier.

 

skjemaet. Hvilke partitilhengere tror du er gladest om den tråden drukner?

 

Kan hende de samme som trollet denne

 

Hvorfor betaler vi skatter og avgifter og hvor høye skal de være?

 

tråden til stenging? Jeg har skrevet utfyllende om den andre steder du og turbonello er de siste til å få vite om.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Ja, det hadde vært interessant.

Jeg vil vel kanskje tro nok Høyre hadde kommet best ut av den der.

Siden du ikke har subsidier som en post (og hvis det ikke skal være med) så hadde nok Venstre også kommet bra ut av det.

 

Men ordet effektivisere er noe jeg savner fra alle partiene egentlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...