Gå til innhold

Noen som har fått R8500 kortene fra Topline enda ?

Desdichado

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner meg ikke på folk her. Hvis dere hadde lest litt rundt på forumet, så hadde dere ALDRI bestilt noe fra den butikken. Den har jo ingen form for struktur på noe som helst.

Er jo helt surrete å bestille fra en butikk som absolutt aldri har klart å levere noe ting til rett tid (omtrent).

Er ikke det at det er noe galt med dere som bestiller. Ikke missforstå. Saken er vel den at dere heller burde bestille ifra seriøse webshopper som f.eks multicom, komplett osv. Istede for å spare 3-400kr og aldri få support, varen eller noe som helst. Selv bestilte jeg ifra multicom. Tok 3 dager, så var varen hos meg. Har sendt dem flere spm. ang kortet jeg fikk, svar iløpet av noen timer.

Har sendt flere mailer til topline (ang et kabinett og r8500 kortet faktisk.) Det var vel i midten av januar +-. ALDRI fått svar ifra de :smile:

Sier sitt.

[ Denne Melding var redigert av: iceraven på 2002-02-14 13:27 ]

Lenke til kommentar

Jeg vurdere det samme!!! (Avbestille altså) Men jeg er ikke akkurat i en behagelig økonomisk situasjon (student), men er VELDIG lyst på AT8500!!!!! (Ikke LE eller noe sånt)

What to do, what to do!!!!

[ Denne Melding var redigert av: sun360 på 2002-02-14 13:27 ]

Lenke til kommentar

Jeg kan informere om at multicom selger ati radeon 8500 retail for 2799,- De sender den også som apost, hvis du vil det. (meget rask levering).

Det er vel snakk om 300kr eller.no iforhold til topline? Det er jo ikke mer enn 4-5 halvlitere på brygga, maks :smile:

Eller at du ikke kjøper så mye søppel å spise en uke.

Lenke til kommentar

Tar du en titt på hjemme siden til TopLine står det "ATI Radeon 8500 LE OEM 64MB DDR" LE kort har 250GPU som standard. Ikke 275 som det står hos TopLine.

Les komentarene om TopLine før dere kjøper der - Pengene man sparer på å kjøpe der kan fort være tapt i tid og krefter skulle det skje noe..... Amraam eller Multicom er ikke så mye dyrere.....

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-14 13:42, CMV skrev:

Tar du en titt på hjemme siden til TopLine står det "ATI Radeon 8500 LE OEM 64MB DDR" LE kort har 250GPU som standard. Ikke 275 som det står hos TopLine.

Les komentarene om TopLine før dere kjøper der - Pengene man sparer på å kjøpe der kan fort være tapt i tid og krefter skulle det skje noe..... Amraam eller Multicom er ikke så mye dyrere.....

Jeg ringte de før bestilling.

Da sa de at det var 275 som dette kortet hadde.

Kan jo være orginalt klokka?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-14 14:05, Coney skrev:

Quote:

On 2002-02-14 13:42, CMV skrev:

Jeg ringte de før bestilling.

Da sa de at det var 275 som dette kortet hadde.

Kan jo være orginalt klokka?

Har snakket med Topline om det samme. Fikk en mail fra de som var videresendt fra ATi og produsenten av kortene hvor det bekreftes at det er 275/550 på kortene de får levert.

Lenke til kommentar

Men for å komme tilbake til poenget - er det ingen som har fått kortet? De sier til meg at det blir kjørt ut i nærområdet (det vil vel si Oslo og litt nordover), men at det tar tid. Det er visstnok et budfirma som gjør dette. Problemet er imidlertid at det har de sagt siden mandag, så noen må jo ha fått det da.......

Forøvrig har jeg fått svar hver gang jeg har ringt dem, og også stort sett i løpet av et døgn når jeg har mailet dem.

(Bare som en liten motvekt til alle de negative erfaringene ang. dette.)

HMM

Lenke til kommentar

Ja, jeg ringte igjen i dag.

Fikk svar raskt da.

Han skulle sende meg postens sendings nr. på mail.

Så får vi se hvor lang tid det tar (par timer nå, stor mail? :smile: ). Sa det ikke hasta SÅ da.

Men det tok Topline en uke å få den ut til posten.

Så nå er det vel opp til posten å vise hva de står for :smile:

Lenke til kommentar

Endelig!!!

En som har en nesten positiv erfaring med Topline, jeg har sent dem 4 e-mail(en idag, en på mandag og to i løpet av forrige uke) har ikke fått svar på en av den ennå!!!

Er det noen som har avbestilt sin ordre fra Topline og nå tenker jeg på Ati kortet?

Lenke til kommentar

HERREGUD!

Ikke bare er det klager på daytona geforce 3 128MB DDR kortet, det er masse dritt om Topline OG Palit også! Og jeg har bestilt et Daytona geforce3 ti200 128MBDDR fra Topline. Attpåtil er produsenten...gjett hvem...PALIT! NEI!

****! Lang tid tar det også! 1-3 dager my ass!

Nå her det tatt snart 2 uker!

Aldri mer, det er sikkert!

Lenke til kommentar

Ja, da var det gjort.

Avbestilt kortet hos Topline. Aldri mer hos de :mad:

Ringte jo første gang mandag/tirsdag. Lurte på det

med LE og 250 eller 275 GPU

Det var 275. Så lurte jeg på om de hadde korta inne.

Det hadde de nok av.

Ringte så i går (torsdag)for å høre om jeg kunne få

postens sendingsnr. Det skulle jeg jo få, men han

måtte bare ned å hente postens nr. på lageretn for den var blitt sendt onsdag og han hadde ikke fått opp nr.??? Burde vel gå automatisk tenkte jeg.

Han skulle sende det på mail i hvertfall da. Innen dagen. Kommer på jobb i dag og ingen ting enda (kl.15.00)

Ringer kl.15 til de. Han som svarer sier det ikke er sendt fordi de ikke har noen på lager. De var kommet i dag og ble sendt ut til mandag.

Da sier jeg bare. Annuler ordren! Jeg tar det et

annet sted.

Ringte Multicom. Der hadde de kortet inne. Så da ble det en bestilling til dem.

Håer det går bra da. Sikkert mer seriøs.

Har vært fornøyd med de før da.

GOD HELG

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-02-14 13:25, iceraven skrev:

Jeg skjønner meg ikke på folk her. Hvis dere hadde lest litt rundt på forumet, så hadde dere ALDRI bestilt noe fra den butikken. Den har jo ingen form for struktur på noe som helst.

Tror nok de fleste har fått med seg en del av det som er blitt sagt om Topline. Problemet er bare at hver eneste gang Topline kommer med et nytt supertilbud så faller mange for fristelen og tar sjansen på at dem skal levere. Prisene lokker ekstremt mye tydeligvis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...