War Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Det er ingen film TV-movie da, som han som har laget dette kalte det selv. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Fy farken så godt det er å ha Jack Bauer tilbake på skjermen igjen. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 ahh herlig med jack tilbake! fortsetter i bra 24 stand! IGN ga den en 9.0 og bare skrev "amazing", er helt enig Jack er virkelig blitt enda mer hardhaus enn sist vi så han(hvordan går det an?) samt chloe har også forandret seg enormt noe som blir spennende Lenke til kommentar
War Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Er det noen bestemt dato ol de kommer på? Trykket f5 nå i hele dag Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Er det noen bestemt dato ol de kommer på? Trykket f5 nå i hele dag Tenker du på episodene? De går mandager, m.a.o de fleste av oss ser episodene på tirsdager vil jeg tippe Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. mai 2014 Del Skrevet 14. mai 2014 (endret) Intervju med en svensk skuespiller som har en liten rolle i 24. Nevner at en norsk våpenhandler også er involvert http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article18878201.ab Endret 14. mai 2014 av Arctic Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 15. mai 2014 Del Skrevet 15. mai 2014 ah elsker starten til nå, jack bauer gjør så utrolig forbausende ting til tider, har savnet noe slikt Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 27. mai 2014 Del Skrevet 27. mai 2014 Da var Aksel Hennie bekreftet i promoen til episode 6 Som vanlig, moderat spoiler warning på denne: Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 helvete heller. jeg er så dritlei av aksel hennie. Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Hvordan var dette med sesong 8 og en film så senong 9? Mener det var noe sånn da jeg så serien. Skaffet den på nytt men ingen minifilm med da. Det er ingen film, og *snip* http://www.imdb.com/title/tt0813980/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. mai 2014 Del Skrevet 28. mai 2014 Det var en feil fra hans side slik han skrev det var det en film etter sesong 8 og før sesong 9/Live Another Day, ikke før som Redemption er. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 helvete heller. jeg er så dritlei av aksel hennie. Regner med du ikke behøver slite så lenge med han. Utifra promoen ser det ut som våre venner ikke var helt fornøyd med velkomsten til Rask, så spørsmålet er bare hvem som får æren Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Jeg synes serien har vært mer enn godkjent så langt. De tre første episodene var ikke all verden, men de to siste har vært sykt spennende. Spent på hva som skjer videre. Det er riktignok et par ting som plager meg. Major Shepherd må være seriens dummeste hittil. Når du er i Afghanistan og noen ringer for å advare om droneangrep som kan skje hvert øyeblikk, da løper du faen meg unna uten å nøle. Det var helt unødvendig av Jack å skyte to demonstranter i beinet for å komme seg inn i ambassaden. Han kunne avfyrt to skudd i bakken og det ville hatt samme effekt. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Jeg synes serien har vært mer enn godkjent så langt. De tre første episodene var ikke all verden, men de to siste har vært sykt spennende. Spent på hva som skjer videre. Det er riktignok et par ting som plager meg. Major Shepherd må være seriens dummeste hittil. Når du er i Afghanistan og noen ringer for å advare om droneangrep som kan skje hvert øyeblikk, da løper du faen meg unna uten å nøle. Det var helt unødvendig av Jack å skyte to demonstranter i beinet for å komme seg inn i ambassaden. Han kunne avfyrt to skudd i bakken og det ville hatt samme effekt. haha enig med det siste, men hadde ikke vært 24 uten det der øyeblikket, satt faktisk med munnen litt åpen når han gjorde det, bauer er blitt enda mer hardcore siden sist vi så han(glemmer aldri juggernaut Bauer når han tar Logan) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Da var Aksel Hennie bekreftet i promoen til episode 6 Som vanlig, moderat spoiler warning på denne: Haha ler så jeg dauer, bare tanken på aksel i 24 er så uvirkelig, blir første norske personen som har vært med i serien Endret 3. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 At de valgte Aksel er vel egentlig ikke oppsiktsvekkende isolert sett. Utover hovedcast, så har de nesten utelukkende brukt skuespillere fra europa siden de spiller inn her. Det er selvfølgelig gunstig både økonomisk og praktisk for produksjonen. Det som kanskje er mer overraskende er at de skrev rollen til han som en illegal våpenhandler fra norge (av alle land) Men forstå meg rett, det var et veldig klokt og realistisk valg mtp. vi er en storprodusent av millitære våpen og har en av verdens største våpentetthet blant folk. Men våpen er neppe noe som folk fra andre land forbinder med norge da... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 Farsken, gikk glipp av episoda i dag, noen som vet om det går i reprise i løpet av uka? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. juni 2014 Del Skrevet 1. juni 2014 (endret) Torsdag viasat 4 tror jeg. Forresten, du kan jo se det gratis på nett-tv: http://www.tv3play.no/programmer/24-live-another-day/394511 Endret 2. juni 2014 av Arctic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå