Gå til innhold

24 kommer tilbake som en Miniserie.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Enig. Han burde egentlig dødd i sesong 5 (?). Likte ikke helt hvordan han var i sesong 7.

var vel mer måten de forklarte han overlelvde på som var problemet, måten han var på var egentlig genialt, en av de mest minneverdige quotesene jeg husker fra almeida fra s1/s2 er når han sier "jeg fatter ikke hvordan noen som var helter for sitt eget land kan plutselig snu og gå i mot alt de tror på" og så ender han opp med å bli det selv, viser at alle kan bli det onde de ikke vil bli, tilogmed bauer på slutten holder på å bli det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Eg håper hun er mulvarp og jack dreper henne, det hadde vært hot.

Hadde det ikke blitt nøyaktig det samme som skjedde i sesong 8?

Lenke til kommentar

Litt om kossen serien starter.

He's being hunted by a CIA agent played by Yvonne Strahovski, whose casting broke earlier in the day. "The show will open with that dynamic," added Coto, "A CIA agent hunting Jack. He's not exactly Osama bin Laden, but he's a fugitive of high order."

Rajskub's Chloe O'Brian is also not in the U.S. government's good graces. She is no longer working for CTU, instead playing an Edward Snowden-esque figure working against her home country.

Endret av Noiz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Virker som benjamin bratt og tate donovan skal være med, blir bra. Syns benjamin og tate er greie skuespillere. Nå trenger vi bare å få bekreftet at tony skal komme tilbake og så blir det en perfekt sesong. Jeg vil gjerne se tony og jack skvære opp og bli venner igjen

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Ja, nesten heile det gammle crewet er tilbake, og eg like også skuespillerene veldi godt.

Leser at det er ein del som ikkje liker dette med 12 episoder, men personlig trur eg det blir bedre, so slipper vi unna alle fillers episodene og desse elendige side storyene som har hvert i dei andre sesongene.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Det er noen som vil ha pølseunderholdning, noen liker noe rikere og saftigere som biff. Noen vil heller ha mengder, enn kvalitet. Sånn er det bare.

Jeg vil gjerne hvis LAD er bra nok se at serien kommer tilbake for 12 episoders-miniserier hvert andre år (eller noe i den duren) som er planen. 24 vil ikke forsette som en årlig serie, det er eneste bekrefta fra FOX.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...