Gå til innhold

24 kommer tilbake som en Miniserie.

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-292501

24 fikk 24-episoders sesonger i 8 år, det holder i massevis. La heller serien forsøke å levere historien på en måte hvor ting ikke trenger å dras ut, det er der 24 har feilet.

Reklameinntekter.

24 har aldri feilet:)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spørs hva du mener med å feile. Jeg synes 24 har feilet mange ganger når det gjelder å være spennende og underholdende. De fleste sesongene lider av en eller annen kjedelig sidehistorie som bare eksisterer for å fylle tiden. F.eks. alt som involverer Kim i sesong 2 og annet svada som dattera til Driscoll, babyen i sesong 3 osv. Egentlig bare sesong 5 som har klart å være konstant god uten fyllstoff.

Endret av Kjøleskap
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Spørs hva du mener med å feile. Jeg synes 24 har feilet mange ganger når det gjelder å være spennende og underholdende. De fleste sesongene lider av en eller annen kjedelig sidehistorie som bare eksisterer for å fylle tiden. F.eks. alt som involverer Kim i sesong 2 og annet svada som dattera til Driscoll, babyen i sesong 3 osv. Egentlig bare sesong 5 som har klart å være konstant god uten fyllstoff.

Serier trenger side historier, sesong 2 til 5 var kjempe gode, etter sesong 5 begynte det å bli litt teit
Lenke til kommentar

Serier trenger ikke side-historier. Så den kommentaren din er feil. Spill kunne trengt side-historier, tv-serier og film er et helt annet medium.

Serier trenger å fortelle en historie, trenger å fortelle hva som er fokus. Ikke forsøke å vide det ut så det blir suppe.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Serier trenger ikke side-historier. Så den kommentaren din er feil. Spill kunne trengt side-historier, tv-serier og film er et helt annet medium.

Serier trenger å fortelle en historie, trenger å fortelle hva som er fokus. Ikke forsøke å vide det ut så det blir suppe.

Kommentaren min er ikke feil, det er en mening akkurat som det du skrev var en mening...
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hvordan vet du jeg ikke sier min mening?

Jeg sa ikke at det ikke var din mening men at det var din mening, smak og behag:)
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Siden Chole er med i denne så sitter hun sikkert ikkje i fengsel, men det siste vi såg var jo at hun blei arrestert og kunne få 15 år i fengsel.

Hva var det hun ble arrestert for nå igjen? siste jeg husker var at hun snakket til jack før han stakk av
Lenke til kommentar

Dette var faktisk helt nytt for meg, aldri sett den scenen før, men ser utifra kommentarene på youtube at dette visstnok er en ekstrascene fra BD-utgaven, som skjer etter hovedhendelsene i sesong 8. I såfall er det jo veldig interessant om dette vil spille noen rolle for den kommende miniserien, med tanke på at det aldri er sendt på TV (?)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...