Twinflower Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Gøy å se Aksel få seg en på trynet av Jack Bauer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Torsdag viasat 4 tror jeg. Forresten, du kan jo se det gratis på nett-tv: http://www.tv3play.no/programmer/24-live-another-day/394511 Så ikke linken du posta før nå, tusen takk:) Da får jeg sett den i dag eller i morgen Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 ah gøy episode det ja, jack bauer fortsatt hardcore og slår til folk, må si at molesene som var predicted ser ut til å ha stemt fra første stund av Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Det må bare komme en serie til. Kiefer er fortsatt ung og kan holde på i mange år Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Det må bare komme en serie til. Kiefer er fortsatt ung og kan holde på i mange år ja håper det Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Det må bare komme en serie til. Kiefer er fortsatt ung og kan holde på i mange år ja håper det Liam neeson klarte jo å være big ass i taken 2 i en alder av 60 så da har Kiefer minst 10 år igjen tll å kunne ha slike roller Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Trist at det bare var 12 episoder, men det var heldigvis 12 fantastiske episoder Kommer det enda en sessong tro? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Det kommer ganske trolig noe mer i en eller annen form av en ny miniserie. Men ikke før tidligst i 2016. Alt annet ville vært overraskende i grunn. Er Comic-Con panel for serien i helga, mulig noe om fremtiden til serien blir røpet der. Serienytt.no kommer ihvertfall til å oppdatere om det kommer noe viktig derfra. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 wow det var en fantastisk avslutning, goose bumps av talen til heller på slutten og ett par deilige kills inni her Finner vel mer ut i morgen hva som skjer da de skal ha en stand på comicon som noen har nevnt, håper de bare fyrer på en ny sesong neste år også, har ikke lyst å vente til 2016 Lenke til kommentar
War Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Når kom siste episode? Fikk ikke bilde av at det var ferdig der jeg slapp sist. Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Kate og Chloe redder Jack i Moskva Lenke til kommentar
War Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 :O IPtorrents svikter sitter å trykker F5 og siste er 7 days ago Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Kate og Chloe redder Jack i Moskva Kunne absolutt vært med på den. Nå har det jo også vært prat på at de leker med tanken om å lage 24 med en annen hovedperson, nærmere bestemt Kate. Det er en tanke jeg delvis kan gå med på, 24 er jo egentlig ikke 24 uten Jack Bauer, men er villig til å gi det en sjanse. Yvonne Strahovski gjorde en god figur i denne sesongen, så at de hadde lagt opp en ny sesong med mer fokus på henne som hovedrolle, kanskje med Jack i en mindre rolle, kunne faktisk fungert. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 :O IPtorrents svikter sitter å trykker F5 og siste er 7 days ago Siste episode (som var siste i sesongen) kom ut for 8 dager siden. Sesongen hadde 12 episoder. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 (endret) :O IPtorrents svikter sitter å trykker F5 og siste er 7 days ago Eg er faktisk uenig. Antar du meiner at det burde vert 24 episoder, men eg synes denne formaten med 12 episoder har fungert bedre. Og det er også eineste måten å holde liv i serien. Endret 23. juli 2014 av Noiz Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 (endret) Syns også det fungerte veldig bra med 12 episoder, man slipper mye av den unødvendige uthalingen og sidehistorier som er totalt uinteressante, som man blir påtvunget når historien skal strekkes over 24 episoder. Ble mye mer intensitet i hver eneste episode, følte aldri at det sto stille. Så for min del, så lenge de har gode historier på lager, kan 24 gjerne leve videre i mange sesonger til på dette formatet. Endret 23. juli 2014 av Nevnarion 1 Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 12 timer fungerte,men savnet litt mer backstory på han trusty kompisen til bauer(belcheck) virker som de bare brukte han når det passet, for en maskin han var! så det er vel det som ble savnet med bare 12 timer, lite tid til backstoryen til endel karakterer, men jah blir spennende å se hva de kommer opp med hvis de tar ett par sesonger til Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Alle sideplottene tidligere irriterte meg også - særlig de med Kim - hvor hun til stadighet ble kidnappet osv. var bare latterlig Og med 24 episoder var det alltid minst et par store tvister hvor fienden viser seg å være en helt annen. 12 episoder funket, men jeg synes det virket litt uferdig. Og de fikk veldig mange tråder å samle i siste halvtimen av finalen. Og ja, vi vet fremdeles ikke hvem kompisen til Jack er osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå