Kurt Lekanger Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Hvem som helst med litt kunnskaper kan lett finne dem igjen på telefonen sin.Snapchat sletter ikke<br>bildene dine Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 da er det synn i fjortiss jentene som har tatt nakenbilder og sendt dette til f.eks kjæresten, og etter noen uker så SELGER han denne telefonen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Lol, hvem visste ikke dette? Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 På iPhone ligger alle snapchat filmer i en mappe kalt "tmp" i app'en. Fant også ut hvordan jeg sende hvilken som helst film gjennom samme mappe. Lenke til kommentar
Zorfius Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Jerry and Phil confirmed that, on a rooted phone, while the photo is delivered but still unopened, users can absolutely delve into the file system and retrieve, rename, and view these photos. This app helps. That?s what happens when you root your phone and open it up. However, once the photo is opened, and the timer goes off, Snapchat does in fact delete the photo. Phil and Jerry confirmed that they could no longer retrieve photos once they were expired. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Men, men, mappene ligger ikke i telefonen min Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Lol, hvem visste ikke dette? Jeg Får laste ned og se om jeg får det til da. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Men, men, mappene ligger ikke i telefonen min ikke min heller, finner ingen av filene eller mappene det snakkes om Lenke til kommentar
snap intressert Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 hvilke program måtte man laste ned? Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Filene ligger ikke rett i rota på /, men er ligger litt dypere i /data/data/com.snapchat.android/cache/received_image_snaps De bør være mulige å få henta ut med vanlige filbehandlere, jeg gjorde det bare med den vanlige bash-terminalen hos meg. Det er mulig man må roote telefonen for å få det til (hvis man da ikke har gjort det allerede) Lenke til kommentar
mr.lysgaard Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Typsik at det kommer en sånn Richard Hickman og liksom ødelegger for oss som har visst dette i et halvt års tid... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) Så man kan kun hente ut bilder som ikke har blitt åpnet? EDIT: Glemte en 'ikke'. Endret 11. mai 2013 av Coffey Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Så man kan kun hente ut bilder som har blitt åpnet? Tydeligvis kun hvis du begynte med sånn recovery shit og satsa på at minneblokkene ikke var overskrevet. 1 Lenke til kommentar
Amnasia Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Noen som vet hvordan man finner frem til "recieved_images_snaps" med Android File Transfer til Mac OS? Lenke til kommentar
skifyr Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 Hehe, mange håpefulle folk her inne. Som nevnt trenger man root for å få tilgang til /data/ partisjonen. Så er det bare å bruke en filutforsker/adb til å hente ut filene. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 11. mai 2013 Del Skrevet 11. mai 2013 (endret) La meg sjekke om jeg har forstått dette riktig... - Bildene blir slettet når man ser på de. Overskriften er feil. - Det er mulig å gjenopprette bildene etter at snapchat har slettet de. - Alternativt kan man hente de ut før snap sletter de. Dette er gammelt nytt, men krever litt triksing ettersom bildene ikke ligger lagret på mobilen annet enn når appen er oppe? Altså som enhver annen lagringsenhet som ikke har omfattende rutiner for å slette innhold? Hvor er nyheten? - To mye enklere metoder, om man er så desperat etter å beholde bildene: ta screenshot via pc. - Last ned direkte via snapchat sine servere (jeg har ikke tenkt å vise oppskriften for dette, men kan bekrefte at det fungerer - google it). Ser da bort i fra tilfeller hvor noen måtte ønske å finne tilbake til tidligere sendte bilder. Uansett ikke en nyhet. Gjenoppretting av slettede filer, som jeg forstår dette er, har man kunnet gjøre lenge. Jeg stoler uansett på at de jeg sender Conradi bildene mine til ikke har ønsker om å beholde de... Endret 11. mai 2013 av XmasB 1 Lenke til kommentar
Peef Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Gammelt nytt da.... Fant ut hvordan jeg kunne fryse timern, lagre videoer og bilder, å sende videoer og bilder som allerede er lagret på iphonen for lenge siden jeg -_-' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg