hean Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 (endret) Hehe... ser TS er rene prototypen av det vi i hjembygda vår kalte boleoler. Trodde de var på toppen av verden mens sannheten var vel at tok du ett skritt utenfor ble de sett ned på, baksnakket å ledd av. Kos deg mens du enda ikke skjønner det og har jeg skjønt det riktig blir nok det livet ut for deg Kalkunkrøll Endret 16. mai 2013 av Nasciboy 1 Lenke til kommentar
ambisjon Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 Eg er samd med det aller meste Kalkunkrøll skriv. Han har for gode resonnement og for skarp retorikk til at dokker berre kan avskrive han med korte, nedlatande innlegg som dei par siste. Eg vert for øvrig veldig deprimert av denne tråden. Eg ser berre problem og ingen løysingar. Å etterlikne livsstilen til Kalkunkrøll er utelukka; eg vert nådelaust forelska i kvinner gong etter gong. Å livnære meg på ONS hadde ikkje gått. Konseptet med å ha sex med ei kvinne, berre for å aldri sjå ho att eller ha noko med ho å gjere, er noko av det verste eg veit. Då ser eg inkje anna val enn å stige ned i den djupe avgrunnen som Kalkunkrøll fortel om, å binde meg til ei kvinne og sette liten min til at det skal vare. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå