Gå til innhold

Ikke kall meg "dritt bikkje" el tru m stjele meg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig, men hvordan har du greid å bli frastjålet hund 2 ganger ??

ved at de er i hagen min... og det er det trusselen går på igjen..at et nå menneske sitter ser på hundene mine i hagen og skal stjele de ved annledning...ja det er jo helt utrolig... og hva tenker man på da.... men de er chippet og registrerte så selv om de farges og klippes så skanner de jo hunden og finner riktig eier heldigvis... men det er utrolig dårlig...og ennå verre drive og true med det...jeg har ikke ord... så nå kan altså ikke mine hunder få løpe fritt i hagen vår..men jeg skal sette opp alarm og har forlengst satt opp kamera som tar bilder av alle som går inn min port... så det er lite vits og tro at jeg ikke følger med...

jeg vet det er mange som blir frastjålet hunder og det er forferdelig grusomt gjøre,de er som et barna av familien ihvertfall er våre det og utrolig glad i de....

det er fryktelig stygt gjort er nå min mening og bortføre dyr fra sine familier som de elsker...

så aldri sett din hund utenfor butikker eller andre steder der de ikke er under oppsyn...trist det skal være sån...

Lenke til kommentar

Forferdelig trist å høre Jeanette :( tror jeg ville politianmeldt det .PS : Utrolig søte bilder :)

takk selvsagt må jeg gjøre det... det er forferdelig trist at man ikke skal kunne ha dyrene sine ifred...at de ikke skal kunne leke fritt i hagen og kose seg... blir litt oppgitt rett og slett og vet det er et stort problem her i byen,så jeg er ikke alene...

ja veldig glad i mine små,har nå pappa og sønn og håper få ha de et langt liv...det er utrolig så mye selskap det er i sånne små og altid liv i huset,det trives jeg med...trives med alle dyrene mine...fisker og fugler og hunder og snart kommer det puser i huset oxo... dyr er herlige... <3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...