fredrikrw Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 hei ! jeg har blitt spurt om å selge noen av bildene min, men vet ikke hva slags pris jeg skal ta. skal skrive ut i a4 format. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Det kommer helt an på hva bildet skal brukes til, hva det er bilde av og hvem som skal kjøpe bildet. Og hva både du og kjøper synes det er verdt. Lenke til kommentar
fredrikrw Skrevet 10. mai 2013 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2013 det er bilde av en fugl. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Siden det er en fugl, så kan du ta 200,- .... 5 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Trodde du tok spøken her, men svarer du på spørsmålene til Shirmah, så blir det lettere å hjelpe deg. Det er ikke slik at bilde av en hest er noe dyrere enn bilde av en stol... Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 10. mai 2013 Del Skrevet 10. mai 2013 Jeg solgte nettopp et bilde av en lundefugl til 900 kr, men det var til bruk i en bok, så kan vel kanskje ikke sammenlignes siden du skal selge en print. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå