fRdz Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Her skal det vel mye til for at ikke gamle travere kommer og joiner inn i en Vanilla circlejerk som maser om Blackrock, Naxx, MC sin vanskelighetsgrad mens de basher dungeon finder og what not ;_; Ska det ikke være lov å mimre litt heller nå da? Lenke til kommentar
StrawhatGintaman Skrevet 12. mai 2013 Del Skrevet 12. mai 2013 Å nei... nå er nok wow ferdig (igjen).... Begynner å bli helt latterlig...å høre det hele tiden. Skjønner godt at subscribsene går opp ved en expansion for så å synke igjen, noen går fortere lei enn andre. Selv for en wow-veteran som meg selv, går det opp og ned. Veldig intensivt i en periode, for så og si ikke spille i det hele tatt på en måned eller to. Angående Mists of Pandaria, så synes jeg det har vært en god utvidelse. Utrolig mye å gjøre, litt mye grinding til tider, men fortsatt mye mer nytt enn i tidligere utvidelser. Throne of Thunder synes jeg et godt designet raid, med mange interessante bosser og Siege of Orgrimmar er også et raid jeg har stor tro på. Angående LFR som folk har så mye imot, så synes jeg det er helt greit at spillere med mindre tid enn andre kan få oppleve end-game raids. Guilder raider fortsatt på Heroic-vanskelighetsgrad så jeg føler ikke LFR har ødelagt for guild raiding. . Nei....Wow er nok ikke ferdig enda gitt, ikke på langt nær. Lenke til kommentar
b3kkm0 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Syns selv at WoW begynte å miste sin "edge" når man kjente at vansklighetsgraden begynte å gå nedover. Selv om Classic hadde sine åpenbare feil og mangler synes eg fortsatt level 60 var mest underholdende. Men Classic hadde sine mangler igjen. Leveling uten noen spesielle addons tok evig lang tid, var rimelig basic egentlig, endgamet var mer laget for de mest seriøse spillerne og spillet var generelt mer "hardcore". Man mistet den følelsen av å få sitt første epic item, nå forventes det å være fult oppgearet dagene etter du dinget 85/90. Mener selv at spillet er blitt alt for "noobvennlig", og er mer siktet mot de som spiller mer casual. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Det er bare de overdrevne overskriftene i media som gjør dette så dramatisk. "Spillerne flykter fra World of Warcraft", det høres jo ut som at flertallet av de som spiller har hastverk med å si opp abonnementet, fordi det er noe galt med spillet. 2 Lenke til kommentar
Panzerswein Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Mange har vel forskjellige meninger om når wow ble skrot Jeg spillte kun fra release til litt raiding i TBC, men mistet lysten fort når vanskelighetsgraden ble såpass skalert at tilogmed store instances ble bare et stort grind, ikke en ting man følte seg litt stolt over å ha fullført.Bare det å fullføre et helt Blackrock spire var en seier! Helt enig med deg der. Spilte selv fra release, som Alliance, startet først en guild med venner, inntil jeg ble medlem i en større guild på Daggerspine aka. Laggerspine, der vi raidet onyxia, mc, bwl, ZG og senere AQ før migrate til Kazzak, da ble det også en del Naxx, husker også hvor moro world PvP var, spesielt i blackrock mountain, badlands, ashenvale, STV, Silithus, Orgrimmar, Undercity m.m. Også mye gode minner fra Southshore - Tarren Mill (hillsbrad foothills) før det kom battlegrounds og ett ordentlig PvP system, der folk i alle level'er møttes og sloss som gale mellom de nevnte "byene". Da WSG kom, var jo dette helt fantastisk, organiserte PvP-grupper. Som det også ble senere i AB. Alterac Valley kunne man jo bli med i 08 på morgenen, bli der i mange timer, deretter stikke, komme tilbake fler timer senere, og samme kampen holdt på fortsatt. Kom aldri høyere enn rank 11 i PvP, men videre oppover hadde jeg rett og slett ikke tid ei tålmodighet til. Husker også første gåturen man måtte ta til for eksempel Scarlet Monastery, Wailing Caverns, Razenfen Kraul/Downs og Zul Farak, samt Dire Maul, bare turen var jo episk i seg selv, og det å samle party og møte nye folk var jo veldig moro, mye bedre sosialt på den tiden. TBC var noe moro i starten, spesielt levlingen, raids på starten, men PvP begynte å bli noe døvt for meg ihvertfall. Videre etter dette føler jeg ikke er noe verdt å nevne fra min side, men det er min mening. Alt i alt, ett godt minne, kunne skrevet en kort novelle om vanilla, men vi har jo alle våre gode minner og historier ! (Flying mount ødela mye er min mening, og selvfølgelig resilience og vanskelighetsgraden på dungeons/raids ble altfor lavt, samt savnet 40-mann). 1 Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Jeg er vel en av "de få" som fortsatt synes wow er morsomt jeg da Er like moro hver gang det kommer et inglegg om at wow dør. spillere flykter etc. Veldig spent på Blizzcon, lurer på hva de kommer og forteller oss om Titan Lenke til kommentar
Occi Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 [..] Takk for et godt innlegg, nostalgia'd hard! Høres ut som om vi har hatt en ganske lik opplevelse, selv om jeg også likte deler endel av TBC. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Spillet har alltid hatt masse folk, så denne "nyheten" er ikke så stor allikevel World Of WarCraft var/er et suksessrikt spill med masse innhold som bringet MMO på spill kartet. Gleder meg til neste spill dem lager Endret 13. mai 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) At WoW har mange spillere er én ting, at de har så mange abbonenter stemmer derimot ikke. En betydelig majoritet av spillerne er per i dag kinesere, og de betaler som Shampoo korrekt sier rundt 50 øre timen. Inntektene ifra Asia utgjør noe slikt som 5% mens abbonenter som det antagelig er godt under 3 millioner av står for rundt 95% av inntektene. Løgn å bedrag En enkel regning med tallene fra denne artikkelen viser at Asia står for ca 360 millioner dollar av 810 millioner dollar globalt. Det vil si rundt 44-45% av inntektene. Og da ga jeg vesten 2.5 millioner spillere selv om anslaget er så langt nede som 2 millioner. Riktignok en gammel artikkel, men tallene den opererer med er rundt det samme som nå. Rundt 8 millioner spillere hvor 2 - 2.5 millioner i vesten og 5.5 millioner i Asia. Så ditt 5% anslag vitner om total uvitenhet innenfor området og det beste ville egentlig vært at du satt deg litt inn i emne før du postet direkte løgner på forumet. Og hvorfor skulle Blizzard i det hele tatt vært interessert i å styre med Asia om de bare fikk stusselige 5% av inntektene sine der, på tross av at de trenger et langt større apparat der for å takle den langt større spillermengden? Det er et latterlig anslag. http://wow.joystiq.c...illion-subscri/ Endret 14. mai 2013 av Kron Lenke til kommentar
omnomnomnivore Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 [/size] Løgn å bedrag En enkel regning med tallene fra denne artikkelen viser at Asia står for ca 360 millioner dollar av 810 millioner dollar globalt. Det vil si rundt 44-45% av inntektene. Og da ga jeg vesten 2.5 millioner spillere selv om anslaget er så langt nede som 2 millioner. Riktignok en gammel artikkel, men tallene den opererer med er rundt det samme som nå. Rundt 8 millioner spillere hvor 2 - 2.5 millioner i vesten og 5.5 millioner i Asia. Så ditt 5% anslag vitner om total uvitenhet innenfor området og det beste ville egentlig vært at du satt deg litt inn i emne før du postet direkte løgner på forumet. Og hvorfor skulle Blizzard i det hele tatt vært interessert i å styre med Asia om de bare fikk stusselige 5% av inntektene sine der, på tross av at de trenger et langt større apparat der for å takle den langt større spillermengden? Det er et latterlig anslag. http://wow.joystiq.c...illion-subscri/ I så fall bør du kanskje ta matte om igjen Det maksimale teoretiske inntjeningspotensialet for World of Warcraft i Kina er bare 37,5 millioner dollar. Hvorfor skulle de bry seg om det? Fordi alt monner og alt de gjør er å lisensiere det bort. http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=24657 "Lazard Capital Markets analyst Colin Sebastian said in a Friday research note that the financial impact on Activision Blizzard from the downtime will be "modest," partly because Asia makes up just 6 percent of total worldwide World of Warcraft revenues, he estimated." Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Grunnen til at jeg sluttet var det enormt dårlige innholdet i nye "expansion packs" Vanilla og TBC hadde 1 vanskelighetsgrad Etter det så gikk hele spillet på rævva ved å introdusere flere vanskelighetsgrader på hvert raid Samme grunnen til at jeg sluttet å spille D3 Så snart en er ferdig med noe, så starter man på akkurat det samme igjen, bare litt vanskeligere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå